Eχει
όλα τα προσόντα για να
πρωταγωνιστήσει στις πωλήσεις
της κατηγορίας. Διαθέτει πολύ
καλό επίπεδο εξοπλισμού,
εξαιρετική οδική συμπεριφορά,
μεγάλους χώρους και ποιοτικά
υλικά στο εσωτερικό, ενώ
διατίθεται σε πολύ καλή τιμή. Ας
καλωσορίσουμε το νέο Peugeot 307.
Λίγες μόλις ημέρες
μετά την επαφή μας με το 307
στους δρόμους του Μαρόκου, το
δοκιμάζουμε επί ελληνικού
εδάφους και εντυπωσιαζόμαστε
από την ομοιογένειά του και
την πληρότητα που εμφανίζει
σε επίπεδο εξοπλισμού από τη
βασική του κιόλας έκδοση. Η
αίσθηση που προσφέρει σε
οδηγό και επιβάτες είναι αυτή
του στιβαρού μοντέλου,
στοιχείο που συναντάται κατά
κόρον στις εκ Γερμανίας
προτάσεις της κατηγορίας.
Η σχεδίαση του αμαξώματος
αποπνέει στιβαρότητα,
στοιχείο που θεωρείται
θελκτικό από τους αγοραστές
της συγκεκριμένης κατηγορίας
αυτοκινήτων. Η κλίση του
μεγάλου παρμπρίζ είναι
σχεδόν ίδια με αυτή του καπό,
εντείνοντας το δυναμισμό του
σχήματος. Οι μεγάλες γυάλινες
επιφάνειες, εκτός της
καλύτερης περιφερειακής
ορατότητας, εξασφαλίζουν και
περισσότερη φωτεινότητα στην
καμπίνα των επιβατών. Η
εντύπωση που αποκομίζει
κανείς κοιτώντας το 307 είναι
πως βρίσκεται μπροστά σε ένα
πολυμορφικό μοντέλο, καθώς το
Γαλλικό αυτοκίνητο δίνει την
αίσθηση του ασυνήθιστα ψηλού
για τα δεδομένα της
κατηγορίας αυτοκινήτου -είναι
το πιο ψηλό μεταξύ των
μικρομεσαίων. Το 307 συνολικά
κερδίζει τις εντυπώσεις και
όχι μόνο λόγω της
σχεδιαστικής του φρεσκάδας
που καταφέρνει και διατηρεί
τα στοιχεία του family look των
μοντέλων της εταιρείας,
διαθέτοντας παράλληλα
ξεχωριστή ταυτότητα. Στο
εσωτερικό η σχεδίαση είναι
σχετικά συντηρητική αλλά τα
ποιοτικά υλικά καθιστούν την
εικόνα ιδιαίτερα καλή, παρά
τις κάποιες ατέλειες στο
φινίρισμα.
Η τιμή του αυτοκινήτου είναι
αναμφισβήτητα ένα από τα
δυνατότερά του "χαρτιά".
Η έκδοση με τον 16βάλβιδο
κινητήρα των 1,6 λίτρων που
είχαμε στη διάθεσή μας,
διατίθεται σε τιμή-πρόκληση
για τα δεδομένα της
κατηγορίας.
Στη βασική έκδοση εξοπλισμού,
το 307 διαθέτει έξι αερόσακους,
κλιματισμό, ηλεκτρικά
παράθυρα και καθρέφτες,
κεντρικό κλείδωμα, υδραυλικό
τιμόνι και ABS με EBD και
διατίθεται στην τιμή των
4.980.000 (XR 3θ) δρχ. H έκδοση της
δοκιμής μας είναι η
αντίστοιχη με το πεντάθυρο
αμάξωμα, το οποίο επιβαρύνει
την τιμή αγοράς κατά 150.000 δρχ.
Συνεπώς, το αντίτιμο είναι
απολύτως λογικό για μια από
τις πληρέστερες προτάσεις
της κατηγορίας και αποτελεί
και έναν πολύ καλό λόγο για
επιτυχημένη εμπορική πορεία
στη δύσκολη ελληνική αγορά.
Τα φωτιστικά σώματα εμπρός
και πίσω έχουν τη
χαρακτηριστική αισθητική των
μοντέλων της Peugeot,
προσδίδοντας δυναμισμό στην
εμφάνιση του νεότευκτου
μοντέλου.
Οι τροχοί των 15 ιντσών με τα
πλαστικά τάσια στη βασική
έκδοση του μοντέλου
φιλοξενούν ελαστικά
διάστασης 195/65.
Σταθερό και ασφαλές, το 307
διαγράφει τις επιλεγμένες
από τον οδηγό τροχιές με
εξαιρετική ακρίβεια. Οι
κλίσεις του αμαξώματος είναι
υπαρκτές αλλά ουδόλως
επηρεάζουν την
κατευθυντικότητα.