Ημιάκαμπτος άξονας
πίσω, μικρότερη
τάση για υπερστροφή
Η ουδέτερη συμπεριφορά του
307 σε κάθε περίπτωση ακόμα και
κοντά στο όριο πρέπει να
αναζητηθεί στη χρήση του
ημιάκαμπτου άξονα πίσω. Η
παθητική τετραδιεύθυνση
υφίσταται καθώς και η νέα
διάταξη της πίσω ανάρτησης (με
τον ημιάκαμπτο άξονα και τα
ελικοειδή ελατήρια αντί των
ράβδων στρέψης) διαθέτει τα
σχετικά χαρακτηριστικά αλλά
είναι σαφώς μικρότερη η
επιρροή της στην οδική
συμπεριφορά του μοντέλου.
Αυτός είναι και ο λόγος για
τον οποίο τα υπερστροφικά
φαινόμενα που χαρακτήριζαν
τη συμπεριφορά του 306 στο
δρόμο είναι σημαντικά
περιορισμένα στην περίπτωση
του 307.
Η μπροστινή ανάρτηση
αποτελείται από γόνατα
ΜακΦέρσον και αντιστρεπτική
δοκό. Η απλή και δοκιμασμένη
λύση, αποδεικνύεται
εξαιρετική επιλογή για το
χαρακτήρα του 307.
Η νέα διάταξη της πίσω
ανάρτησης έχει επιφέρει
σχεδόν ολοκληρωτική εξάλειψη
των υπερστροφικών φαινομένων
από την οδική συμπεριφορά του
νέου Peugeot 307.