ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/5/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/5/2001

Ησυχο, άνετο και πολυτελές το εσωτερικό

Στην καμπίνα των επιβατών του 307 μπορούν να φιλοξενηθούν με αρκετή άνεση πέντε επιβάτες. Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και αρκούντως μαλακά, έτσι ώστε να στηρίζουν τα σώματα σωστά και να διατηρούν τους επιβάτες ξεκούραστους ακόμα και στα μεγάλα ταξίδια. Η εικόνα της άνεσης που προσφέρει στους επιβάτες το 307 ολοκληρώνεται από το air condition με την πολύ καλή απόδοση αλλά και την εξαιρετική ηχομόνωση που αποτρέπει τη διατάραξη της ησυχίας στο εσωτερικό του Γαλλικού μοντέλου. Εκεί συναντώνται αρκετές πρακτικές θήκες που κάνουν τη ζωή των επιβατών πιο εύκολη, θυμίζοντας ακόμα και πολυμορφικό μοντέλο με τα σημεία στα οποία εντοπίζονται. Πολύ θετικό είναι και το ότι το ντουλαπάκι του συνοδηγού κλιματίζεται, ενώ πρακτικά αποδεικνύονται και τα υποβραχιόνια για τον οδηγό και το συνοδηγό, οι οποίοι έχουν αρκετά μεγάλη απόσταση μεταξύ τους. Ο χώρος των αποσκευών είναι εύκολα προσβάσιμος, χάρη στο χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και το σχήμα του που τον καθιστά πλήρως εκμεταλλεύσιμο. Η χωρητικότητά του, ωστόσο, δε θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία, καθώς είναι 341 λίτρα. Πολύ καλή είναι και η εργονομία των χειριστηρίων εν γένει. Μόνες παραφωνίες που εντοπίσαμε είναι η θέση του σταχτοδοχείου (χαμηλά στην κεντρική κονσόλα, μπροστά από τον επιλογέα των ταχυτήτων) αλλά και η διάταξη των τριών χειριστηρίων δεξιά από το τιμόνι (μοχλοδιακόπτης υαλοκαθαριστήρων και υπολογιστή ταξιδιού, χειριστήριο ηχοσυστήματος και μίζα) που είναι πολύ κοντά το ένα στο άλλο και καθιστά τους επιμέρους χειρισμούς κάπως δυσχερείς.
 

Τα μαλακά πλαστικά του ταμπλό και οι χρωματικοί συνδυασμοί συντελούν στη δημιουργία ενός ευχάριστου εσωτερικού διακόσμου. Η σχεδίασή του πάντως είναι σχετικά συντηρητική.

Τα δύο κεντρικά όργανα είναι μεγάλα με ευανάγνωστες ενδείξεις. Μεταξύ αυτών υπάρχουν δύο ακόμα μικρότερα στρογυλλά καθώς και ένα ορθογώνιο πάνελ φωτεινών ενδείξεων.
Δεξιά από το τιμόνι, τα χειριστήρια για τους υαλοκαθαριστήρες και το ηχοσύστημα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους αλλά και με το κλειδί, καθιστώντας τους επιμέρους χειρισμούς σχετικά δυσχερείς.
Οι θήκες στην καμπίνα του 307 είναι πολλές και ιδιαίτερα πρακτικές. Κάτω από τα εμπρός καθίσματα υπάρχουν χρήσιμα συρτάρια.
 
Ο οδηγός βρίσκει εύκολα την καλύτερη δυνατή θέση, χάρη στις πολλαπλές ρυθμίσεις του καθίσματος και του τιμονιού.
Στο πίσω κάθισμα ο χώρος για τα γόνατα και τα κεφάλια των επιβατών ικανοποιεί ακόμα και μεγάλα αναστήματα. Το πλάτος επαρκεί για τη φιλοξενία τριών ατόμων.
Η ηλιοροφή είναι ένα από τα στοιχεία που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός έναντι 360.000 δρχ.
 
Ο χώρος αποσκευών δε διακρίνεται για τη χωρητικότητά του (341 λίτρα). Είναι όμως απολύτως εκμεταλλεύσιμος, έχοντας κανονικό σχήμα.

 ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 307 1,6 16V
 Στόχος του η κορυφή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
"Αξιόμαχο" το μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων
Ακλόνητο το πίσω μέρος στις στροφές
Ησυχο, άνετο και πολυτελές το εσωτερικό
Ενεργητική ασφάλεια
Παθητική ασφάλεια