Πριν ακόμα διανύσει κάποιος τα πρώτα χιλιόμετρα με το C3 Pluriel, έχει λάβει μία συνολική θετική εντύπωση "παρασυρμένος" από την ξεχωριστή εικόνα του αυτοκινήτου. Η θέση οδήγησης είναι ψηλή, ενώ το κάθισμα και το τιμόνι έχουν πολλαπλές ρυθμίσεις (το τιμόνι μετακινείται και τηλεσκοπικά). Στις χαμηλές ταχύτητες το σύστημα διεύθυνσης με τη μεταβαλλόμενη υποβοήθηση είναι ελαφρύ, εξυπηρετώντας στο παρκάρισμα και στους ελιγμούς. Η ανάρτηση του "ανοιχτού" Citroen παρέχει αρκετά καλή άνεση και ακούγεται λιγότερο από την αντίστοιχη του C3 κατά τη διέλευση του αυτοκινήτου από ανωμαλίες του οδοστρώματος. Την παρεχόμενη άνεση ενισχύουν και τα αναπαυτικά καθίσματα.
Κινούμενο στο εθνικό οδικό δίκτυο, το C3 Pluriel εμπνέει ασφάλεια στον οδηγό και τους επιβάτες ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης. Το αμάξωμά του παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα, ενώ η υποβοήθηση στο τιμόνι μειώνεται παρέχοντας την απαιτούμενη αίσθηση. Πολύ καλή είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου και σε έναν δρόμο με στροφές. Οι τροχοί εμφανίζουν υψηλά περιθώρια πρόσφυσης σε καλής ποιότητας άσφαλτο. Ουδέτερη συμπεριφορά παρουσιάζει το μικρό κάμπριο της Citroen και σε δρόμο που γλιστράει. Με έντονη πίεση του πεντάλ του γκαζιού μέσα στη στροφή το Pluriel θα ανοίξει ομαλά την πορεία του, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα άμεσο τιμόνι και πολύ καλά σε αίσθηση και απόδοση φρένα. Η ακαμψία του πλαισίου ικανοποιεί για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, δε λείπουν ωστόσο οι συντονισμοί σε διαδοχικές εγκάρσιες ανωμαλίες.
Το C3 παρουσιάζει ουδέτερη συμπεριφορά ανεξάρτητα από το είδος της διαδρομής. Το τιμόνι διαθέτει καλή αίσθηση, ενώ τα φρένα έχουν άμεση απόκριση και ακινητοποιούν έγκαιρα το αυτοκίνητο.