Τα στοιχεία που κυρίως εντυπωσιάζουν τον οδηγό είναι η στιβαρότητα και η ακαμψία του πλαισίου το οποίο είναι αυτοφερόμενο και κατασκευασμένο με βάση την τεχνολογία RISE (Reinforced Impact Safety Evolution).
Το RISE περιλαμβάνει 13 ζωτικής σημασίας τμήματα του πλαισίου ειδικά σχεδιασμένα για να λειτουργήσουν διαδραστικά για την καλύτερη δυνατή απορρόφηση της ενέργειας που εκλύεται από μια σύγκρουση. Το δε σύστημα τετρακίνησης βασίζεται σε έναν πολύδισκο συμπλέκτη (Viscous Coupling Unit ή VCU) o οποίος μεταφέρει ίσο ποσοστό ροπής (50:50) στους δύο άξονες.
Όταν διαγνωστούν συνθήκες ολίσθησης ορισμένων τροχών, αυξάνεται η παροχή ροπής στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση όχι όμως σε μεγάλο ποσοστό (περίπου μέχρι 40:60).
Η Mitsubishi επέλεξε αυτοφερόμενο πλαίσιο για το Outlander δείχνωντας ότι βασικός στόχος ήταν η προσφορά καλής οδικής συμπεριφοράς στην άσφαλτο και κατόπιν στο χώμα. Το σύστημα τετρακίνησης αποτελείται από έναν πολύδισκο συνεκτικό συμπλέκτη.