Οι δύο εταιρείες προσεγγίζουν από διαφορετικό "δρόμο" την έννοια του μίνι αυτοκινήτου πόλης. Η VW διαθέτει αρκετά χρόνια τώρα το Lupo στην αγορά, ως μια πρόταση που εξυπηρετεί την ανάγκη της ευέλικτης και οικονομικής μετακίνησης αλλά και της ευχέρειας στο παρκάρισμα.
Η Opel ακολουθώντας τις επιταγές των καιρών παρουσίασε ένα διαφοροποιημένο προϊόν, το Agila. Ένα αυτοκίνητο που χάρη στην "έξυπνη" σχεδίασή του (βλέπε αυξημένο ύψος αμαξώματος) εξασφάλισε μεγαλύτερη ευρυχωρία χωρίς να θυσιάσει κανένα από τα πλεονεκτήματα που χαρακτηρίζουν τα μίνι μοντέλα.
Τα Opel Agila και VW Lupo εφοδιάζονται στη βασική τους έκδοση με 1.000άρη κινητήρα. Οι επιδόσεις είναι καλύτερες στο μοντέλο της VW χάρη στον καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή. Το Lupo εμφανίζει σαφώς καλύτερη οδική συμπεριφορά αλλά και καλύτερο δείκτη παθητικής ασφάλειας. Επιπλέον, η συνολική του εικόνα σε ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγηση υπερτερεί αυτής του Agila. To τελευταίο προσφέρεται σε πιο προσιτή τιμή και αντιπαραθέτει σημαντικά καλύτερους χώρους.
Φθηνότερο και με καλύτερους χώρους εμφανίζεται το μίνι πολυμορφικό Opel Agila, σε σχέση με το Lupo. O κινητήρας του ανταποκρίνεται οριακά στις απαιτήσεις του αμαξώματος.
Το VW Lupo 1,0 είναι αρκετά σβέλτο και διαθέτει καλό επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Στο εσωτερικό του συναντάμε καλή ποιότητα κατασκευής και ανάλογο φινίρισμα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
- OPEL vs VW Γερμανικοί (ανοιχτοί) λογαριασμοί...