H "κόντρα" του μέλλοντος Στον τομέα των τετραθέσιων κάμπριο αυτοκινήτων η Toyota δεν έχει εκπρόσωπο σε αντίθεση με την Opel. To αντίστροφο ισχύει όμως στον τομέα των ρόουντστερ όπου η Ιαπωνική εταιρεία έχει να επιδείξει το MR2. Η τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο και η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς χαρίζουν στο MR2 παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά η οποία απαιτεί φυσικά κάποιο χρόνο εξοικείωσης. Αυτό δεν ισχύει στην έκδοση SMT (σειριακό κιβώτιο) όπου είναι στάνταρ το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και η οδική συμπεριφορά είναι ουδέτερη. Ο κινητήρας των 1,8 λίτρων αποδίδει 143 ίππους και και προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις. Ο αντίπαλος του MR2 από την πλευρά της Opel δεν έχει ακόμη δημιουργηθεί, όμως υπάρχουν πληροφορίες ότι η Opel ετοιμάζει ένα τέτοιο project το οποίο ονομάζεται Coupe-Roadster καθώς θα έχει σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία το Coupe-Roadster θα βασιστεί στα μηχανικά μέρη του Corsa και θα παρουσιαστεί το 2004.
Ο αντίπαλος του MR2 έρχεται από το μέλλον και ακόμη δεν έχει πάρει σάρκα και οστά.
Το MR2 είναι ένα ρόουντστερ με όμορφη εμφάνιση, μικρούς χώρους αλλά και"παιχνιδιάρικη" οδική συμπεριφορά.
Toyota MR2
Έκδοση με σειριακό κιβώτιο.Αίσθηση τιμονιού.
Οδική συμπεριφορά που απαιτεί εξοικείωση. Πολύ περιορισμένοι χώροι.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Opel vs Toyota
Ένα ενδιαφέρον "ζευγάρι"