Με ορισμένες "μικροεπεμβάσεις" στο αμάξωμα και στο εσωτερικό, αλλά και με τοποθέτηση νέας
"καρδιάς" εμφανίζεται η ανανεωμένη Spider, αλλαγές που εντείνουν ακόμα περισσότερο το δυναμικό της προφίλ.
Μεταξύ των διαχρονικών σχεδιαστικά αυτοκινήτων, τοποθετείται και η δεύτερη γενιά της Alfa Romeo Spider, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1994. Η ανανέωση ήρθε μετά από 9 χρόνια, προκειμένου η
"ανοιχτή" Alfa Romeo να ακολουθήσει την εταιρική ταυτότητα των προϊόντων της Ιταλικής φίρμας, με στοιχεία που παραπέμπουν στην GT Coupe. H κύρια διαφορά στο αμάξωμα εντοπίζεται στη διαφορετικής σχεδίασης μάσκα, που είναι μεγαλύτερη από την αντίστοιχη της προγενέστερης Spider, ενώ πιο δυναμική αισθητική έχει και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας. Περαιτέρω εξωτερικές αλλαγές δεν υπάρχουν, διατηρώντας τη διαχρονική αισθητική του Ιταλικού μοντέλου.
Ο Ιταλός "μετρ" Pininfarina διατήρησε σχεδόν αναλλοίωτη και την εικόνα του εσωτερικού της Alfa Romeo, με τις αισθητικές αλλαγές να εντοπίζονται στη σχεδίαση των διακοπτών της κεντρικής κονσόλας. επίσης μικρή βελτίωση υπήρξε και στον τομέα της ποιότητας.
Όσον αφορά την ανάρτηση, υπάρχει και εκεί βελτίωση προς όφελος της ακόμα καλύτερης οδηγικής αίσθησης. Παράλληλα, σε συνδυασμό με το νέο πιο δυνατό κινητήρα JTS των 2,0 λίτρων (δεν διατίθεται πλέον με το μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων, ενώ προσφέρεται και με τον Twin Spark), η Spider θα συγκινήσει ακόμα περισσότερο τον οδηγό που αναζητά υψηλή οδηγική αίσθηση και αυξημένα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.
Εκτός από την ανασχεδίαση στο εμπρός τμήμα της Spider, στο υπόλοιπο αμάξωμα διατηρήθηκε αναλλοίωτη η ούτως ή άλλως ξεχωριστή εμφάνιση του απελθόντος αυτοκινήτου.
Η υφασμάτινη οροφή, η οποία ασφαλίζει και απασφαλίζει με χειροκίνητα άγκιστρα, ανοίγει μέσω ηλεκτρομηχανισμού σε λίγα δευτερόλεπτα.
Τρόποι απόκτησης
20% προκ., 7,6% επιτ., 60 δόσεις προκ., (χ-20.000 euro), 0% επιτ., 12 δόσεις
Εγγυήσεις
3 έτη για μηχανικά μέρη
3 χρόνια για χρώμα
8 χρόνια για σκουριά
Πιο δυνατός και ελαστικός ο νέος κινητήρας
Ο νέος κινητήρας των 2,0 λίτρων με τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου (JTS) διαθέτει μεγαλύτερη ισχύ κατά 15 ονομαστικούς ίππους σε σχέση με τον Twin Spark (165 έναντι 150 ίππων αντίστοιχα). Το βασικό πλεονέκτημα του πιο προηγμένου τεχνολογικά νεότερου κινητήρα, είναι η αισθητή βελτίωση στην ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας, στοιχείο που ευνοεί σε αστικούς ρυθμούς κίνησης, καθώς ο οδηγός δεν αλλάζει τακτικά ταχύτητες. Ο 2,0 JTS κινητήρας ανεβάζει στροφές με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ αρέσκεται να λειτουργεί μέχρι τους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, παράγοντας σπορτίφ χροιά. Παράλληλα η λειτουργία του μηχανικού αυτού συνόλου είναι πολιτισμένη, ενώ ο θόρυβος που παράγει δεν ενοχλεί κατά την κάλυψη μιας μακρινής απόστασης. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο βαρύ αμάξωμα των 1.426 κιλών, είναι αρκετά καλές.
Η σπορτίφ χροιά, η άριστη ευστροφία και η καλή ελαστικότητα αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του κινητήρα 2,0 JTS.
Λεπτομέρειες
ΔΟΚΙΜΗ Alfa Romeo Spider 2,0 JTS Νέο πρόσωπο νέα καρδιά