Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/7/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/7/2001

Με πλεόνασμα ισχύος 

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.985 κ.εκ. διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και - κυρίως - για την πολύ καλή τιμή της μέγιστης αποδιδόμενης ισχύος. Αποτελεί δε την κορυφαία επιλογή μεταξύ των μηχανικών συνόλων, που εφοδιάζουν τις εκδόσεις του 9-3. Η υστέρηση που εμφανίζει ο υπερσυμπιεστής είναι ελάχιστη και έτσι ο εν λόγω κινητήρας διαθέτει επαρκή ποσά ισχύος και ροπής από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Η απόδοσή του είναι αρκετά γραμμική, ωστόσο ο οδηγός αντιλαμβάνεται την ύπαρξη του τούρμπο, μέσω των σχετικών εξάρσεων. Στον αντίποδα των πολύ καλών επιδόσεων που εξασφαλίζει, βρίσκεται η υψηλή μέση κατανάλωση, φαινόμενο ωστόσο συνηθισμένο για μοντέλα αυτής της κατηγορίας.


Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις στο σχετικά βαρύ αμάξωμα του "ανοιχτού" Saab 9-3.

 ΔΟΚΙΜΗ Saab 9-3 Convertible Turbo Aero
 Και... Aero στα μαλλιά σας!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Με πλεόνασμα ισχύος