Η BMW θέλοντας να κάνει πιο προσιτό τιμολογιακά
το Mini το εφοδίασε με μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα 1,4 λίτρων.
Η αναβίωση του θρύλου δείχνει να παίρνει άλλες διαστάσεις με την τοποθέτηση του κινητήρα των 1,4 λίτρων της BMW κάτω από το καπό του Mini. Το αυτοκίνητο με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι θέλει να αποτελέσει το συνεχιστή του θρυλικού Μini, δε διαθέτει εκείνο το στοιχείο που θα του εξασφαλίσει ανάλογη με του προγόνου πορεία, δηλαδή την προσιτή τιμή αγοράς.
Έτσι, λοιπόν, η BMW έκρινε σκόπιμο να ρίξει την τιμή του Mini καταφεύγοντας σε μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα. Η σχεδίαση του Mini των 1,4 λίτρων δε φέρει καμία ουσιαστική αλλαγή σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις αφού και εδώ ο συνδυασμός του ρετρό και του σύγχρονου στοιχείου παραμένει έντονος. Η μοναδική διαφορά εστιάζεται στις διαφορετικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Στο εσωτερικό του Mini One 1,4, το μοναδικό στοιχείο που διαφοροποιεί την έκδοση είναι η απόχρωση του ταμπλό που τώρα είναι σκουρόχρωμο και δεν έχει τις αλουμινένιες επενδύσεις των μοντέλων με τον 1,6 λίτρων κινητήρα. Η ποιότητα βρίσκεται στα υψηλά στάνταρ που θέτει η BMW, ενώ το ίδιο ισχύει και για τη συναρμογή των επιμέρους τμημάτων. Ο διάκοσμος με το στροφόμετρο τοποθετημένο στην κολόνα του τιμονιού, το μεγάλο κεντρικά τοποθετημένο ταχύμετρο και τους αεροπορικού τύπου διακόπτες προσδίδουν στο εσωτερικό του Mini μια ευχάριστη εικόνα. Οι χώροι, όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα Mini, είναι περιορισμένοι ειδικά για εκείνους που θα φιλοξε-νηθούν στο πίσω κάθισμα ενώ αντίστοιχα περιορισμένος είναι και ο όγκος του χώρου αποσκευών (150 λίτρα).
Η εικόνα του μικρού αυτοκινήτου στο δρόμο σε τίποτα δεν απέχει από την πολύ καλή συμπεριφορά που επιδεικνύουν και τα 1.600άρια Mini αφού βασίζεται στα γονίδιά τους. Το στιβαρό πλαίσιο και η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης προσδίδουν στο μικρό αυτοκίνητο σπορτίφ χαρακτηριστικά κίνησης αν και η τιμή της ιπποδύναμης του κινητήρα δεν βοηθά πολύ σε αυτόν τον τομέα. Σε ταχύτητες πλησίον της τελικής του, το Mini εντυπωσιάζει με τη σταθερότητά του αλλά και με την απορροφητικότητα της ανάρτησης, ενώ σε δρόμο με στροφές, η ανάρτηση σε συνάρτηση με το πολύ καλό σε αίσθηση και αμεσότητα σύστημα διεύθυνσης δημιουργούν μια πολύ καλή εικόνα στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Τα υψηλά περιθώρια της πρόσφυσης και η προοδευτικότητα των αντιδράσεων -παρά το κοντό μεταξόνιο- που εμφανίζει το αμάξωμα δημιουργούν αίσθημα ασφάλειας στον οδηγό, ενώ αν τα όρια ξεπεραστούν το σύστημα ελέγχου της ολίσθησης (ASC) αναλαμβάνει να διορθώσει την πορεία με την άμεση εμπλοκή του. Τα φρένα, που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω, συνδυάζονται με ABS και ικανοποιούν με την απόδοσή τους.
Η τιμή των 17.200 ευρώ περιλαμβάνει πλούσιο εξοπλισμό ενώ ανάλογα με τις προτιμήσεις του αγοραστή και τις οικονομικές του δυνατότητες, το look μπορεί να γίνει ακόμα πιο μοναδικό από το εξ αρχής μοναδικό Mini. Σε κάθε περίπτωση, η έκδοση με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων κάνει τώρα το μοντέλο προσιτό σε ένα ευρύτερο καταναλωτικό κοινό.
O κινητήρας του μικρότερου μίνι, είναι χωρητικότητας 1,4 λίτρων και αποδίδει 81 δυναμομετρημένους ίππους. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο βαρύ αμάξωμα των 1.117 κιλών είναι καλές ενώ η λειτουργία του είναι γραμμική και παρουσιάζει καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές. Παράλληλα η κατανάλωσή του σε καύσιμο είναι μικρή κάτι που οφείλεται και στο πεντατάχυτο κιβώτιο με την σφιχτή κλιμάκωση.