Εύλογα το Γαλλικό μικρό μοντέλο εμφανίζεται ως το πιο νεανικό μεταξύ των τριών, αφού είναι και το πιο πρόσφατα παρουσιασμένο.
Οι σχεδιαστές της Citroen τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα των επιβατών, έχουν δώσει ένα έντονα νεανικό ύφος στο μοντέλο, συνδυάζοντας την καλαισθησία των σχεδιαστικών γραμμών, με επιτυχημένες επιλογές στις επενδύσεις των εσωτερικών επιφανειών. Ομορφη λεπτομέρια αποτελούν οι στρογγυλοί αεραγωγοί στο ταμπλό.
Στον αντίποδα, η φρέσκια σχεδίαση του Ibiza, για τα δεδομένα του πρόσφατου παρελθόντος της Seat, συνθέτει ένα αρκετά "εύπεπτο" αισθητικά σύνολο αμαξώματος και καμπίνας επιβατών. Η ποιότητα των υλικών είναι αρκετά καλή και διακρίνεται ως το καλύτερο μεταξύ των τριών, με τη διχρωμία των πλαστικών του ταμπλό αλλά και την υφή τους, να διχάζει ακόμα και τους πιο καλοπροαίρετους.
Το Ιταλικό μοντέλο, τέλος, εμφανίζεται πλήρες ενδείξεων και πληροφοριών προς τον οδηγό, ενώ σε επίπεδο εργονομίας δεν εμφανίζει κάποια ιδιαιτερότητα, γεγονός που το τοποθετεί μεταξύ των κορυφαίων προτάσεων της κατηγορίας στον τομέα.
Εργονομικό "παράδοξο" είναι η τοποθέτηση των διακοπτών για τα παράθυρα στην κονσόλα του επιλογέα των ταχυτήτων. Κατά τα άλλα, το Citroen C3 δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις στον οδηγό και τους επιβάτες, όντας και ευχάριστο σχεδιαστικά.
Το Ιταλικό μοντέλο είναι εργονομικά άρτιο. Η ποιότητα των πλαστικών είναι καλή, ενώ βελτίωση επιδέχεται η συναρμολόγηση. Αισθητικά το εσωτερικό του μοντέλου μπορεί να καλύψει απαιτήσεις κάθε ηλικίας.
Λιτό σχεδιαστικά χαρακτηρίζεται το ταμπλό του Seat Ibiza, παρά το ότι απαρτίζεται από πλαστικά δύο αποχρώσεων και ποιοτήτων. Η συνολική του αίσθηση υστερεί έναντι των δύο άλλων, αν και σε επίπεδο ποιότητας και συναρμολόγησης έχει το προβάδισμα.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
Citroen C3 1,4 - Fiat Punto 80 - Seat Ibiza 1,4 75 ps Τριεθνής "αντιδικία" στα μικρά