Ενα ακόμα πεδίο στο οποίο η Hyundai εμπλέκεται έχοντας υψηλές βλέψεις είναι και η κατηγορία των μικρομεσαίων πολυμορφικών. Η Κορεάτικη εταιρεία, έχοντας βρει τη "μαγική συνταγή", γεφυρώνει τη χαμηλή τιμή με την ποιότητα. Το Matrix είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, που δείχνει πιο ακριβό από όσο κοστίζει.
H παρουσία της Hyundai στην ελληνική αγορά μπορεί να θεωρηθεί ιδιαίτερα επιτυχής, αφού μέσα στα τελευταία χρόνια βλέπουμε τα μοντέλα της να διακρίνονται σε επίπεδο πωλήσεων ανά κατηγορία αλλά και συνολικά. Εισερχόμενη στη σχετικά νέα κατηγορία των πολυμορφικών, επιδιώκει να κάνει την "υπέρβαση", δίνοντας στην αγορά ένα μοντέλο που αν μη τι άλλο θα κάνει τους καταναλωτές να προβληματιστούν. Φυσικά τα ισχυρά του χαρτιά δεν είναι άλλα από τη χαμηλή του τιμή και το καλό επίπεδο εξοπλισμού, τα οποία έρχονται ως ιδανικό συμπλήρωμα στην καλή εικόνα του αυτοκινήτου σε επίπεδο διαθέσιμων, για τους επιβάτες, χώρων.
Σχεδιαστικά, το αμάξωμα του Κορεάτικου MPV εμφανίζει κάποιες πρωτοτυπίες, οι οποίες όμως δεν αρκούν για να αποπέμψουν το συντηρητικό αισθητικό προφίλ. Τα στούντιο του Pininfarina επιμελήθηκαν του σχεδιασμού και το αποτέλεσμα χωρίς να χαράζει νέους αισθητικούς δρόμους για την κατηγορία, είναι ισορροπημένο.
Μεγαλύτερη πρωτοτυπία εμφανίζεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου με τα κάθετα φωτιστικά σώματα, όπου η μεταλλική επιφάνεια εκτείνεται ως αρκετά ψηλά, εντείνοντας την εμφάνιση του "νεύρου" που διατρέχει όλο το πλάτος της πέμπτης πόρτας ως συνέχεια της περιφέρειας. Στο πλάι, το νεοτεριστικό στοιχείο είναι το μεγάλο ύψος των πλευρικών γυάλινων επιφανειών, που δημιουργεί οπτικό "σκαλοπάτι" με το τρίτο πίσω παράθυρο της κάθε πλευράς αλλά και με το παρμπρίζ.
Εχοντας ως δεδομένο τον καλό εξοπλισμό από τη βασική κιόλας έκδοση αλλά και την αναβαθμισμένη ποιότητα συναρμολόγησης (που παρατηρήσαμε και στο νέο Coupe στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης), η τιμή των 4.498.000 δρχ. με την οποία διατίθεται το νέο μοντέλο της Hyundai μόνο ως πολύ καλή μπορεί να χαρακτηριστεί. Αλλωστε οι δύο μετωπικοί αερόσακοι για οδηγό/συνοδηγό, τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω και οι καθρέφτες, το κεντρικό κλείδωμα και ο κλιματισμός που περιλαμβάνονται στη βασική έκδοση εξοπλισμού συνηγορούν σε αυτό. Στο αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας υπήρχαν επιπλέον και πλευρικοί αερόσακοι, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης των κινητήριων τροχών (TCS), καθώς και ABS.
Το πίσω μέρος του Matrix διαθέτει εμφανισιακή προσωπικότητα ξεχωριστή. Σε αυτό συμβάλλουν τα κάθετα φωτιστικά σώματα και το νεύρο που διατρέχει το πλάτος.