Οι δύο Γαλλικές προτάσεις προάγουν την άνεση όσο λίγα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Τόσο η Citroen C5 όσο και η Renault Laguna προσφέρουν υποδειγματική άνεση στους επιβάτες τους, χρησιμοποιώντας το κάθε μοντέλο ξεχωριστά διαφορετικές λύσεις στον τομέα της ανάρτησης.
Η μεν C5 διαθέτει την υδροενεργητική ανάρτηση μέσω της οποίας ελέγχεται η σκληρότητα ανάλογα με τις συνθήκες φόρτωσης και κίνησης. Πιο συγκεκριμένα, η ανάρτηση της Citroen ελέγχεται από έναν κεντρικό υπολογιστή, μέσω του οποίου επιτυγχάνεται η μεταβολή της σκληρότητας της ανάρτησης. Οι παράμετροι που εξετάζονται για να επιτευχθεί αυτό είναι η ταχύτητα κίνησης του οχήματος, η κατάσταση του οδοστρώματος, η γωνία περιστροφής του τιμονιού αλλά και η πίεση που δέχεται το πεντάλ των φρένων. Και στους δύο άξονες υπάρχουν αντιστρεπτικές δοκοί. Αυτά στην πράξη μεταφράζονται ως υποδειγματική άνεση και σταθερότητα κάτω από οποιεσδήποτε οδικές συνθήκες, ακόμα και σε κακοστρωμένο δρόμο.
Στον αντίποδα, η Renault επιτυγχάνει την αντίστοιχη εικόνα στη Laguna χρησιμοποιώντας πιο απλές και δοκιμασμένες λύσεις, βασιζόμενη κυρίως στην εξαιρετική γεωμετρία των αναρτήσεων του αυτοκινήτου. Εμπρός συναντάμε την κλασική διάταξη με τα γόνατα ΜακΦέρσον, ενώ πίσω τα παράκεντρα ελατήρια-αμορτισέρ πλαισιώνουν τον ημιάκαμπτο άξονα τύπου "Η". Η αίσθηση της αποτελεσματικότητας της ανάρτησης στο δρόμο είναι καλύτερη στην περίπτωση της Laguna, καθώς δείχνει λιγότερο χαλαρή από την αντίστοιχη της C5.
H εξελιγμένη υδροενεργητική ανάρτηση της C5 προσδίδει στο μοντέλο εκτός από κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά και υποδειγματική άνεση για τους επιβάτες.
Με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο τύπου "Η" πίσω με παράκεντρα ελατήρια-αμορτισέρ, η Laguna εμφανίζει ανάλογη με τη C5 εικόνα σε επίπεδο άνεσης.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C5 1,8 vs Renault Laguna II 1,8 Nouvelle cuisine