Πιο γραμμικός και πολιτισμένος ο κινητήρας του RAV4
Και τα δύο μηχανικά σύνολα έχουν την ίδια χωρητικότητα και παρόμοια απόδοση, χρησιμοποιώντας σε γενικές γραμμές και την ίδια τεχνολογία. Ο μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων είναι ένα χαρακτηριστικό που βελτιώνει την απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών και συναντάται και στις δύο περιπτώσεις, με διαφορετική μόνο ονομασία (VVTi για την Toyota, CVTC για τη Nissan). Σε επίπεδο λειτουργίας, το μηχανικό σύνολο του RAV4 είναι πιο πολιτισμένο και παράγει χαμηλότερου επιπέδου θόρυβο. Βέβαια, σε αυτό παίζει ρόλο και η καλύτερη ηχομόνωση που εξασφαλίζεται και από τη στενότητα του χώρου κάτω από το καπό του μοντέλου της Toyota, σε αντίθεση με το σχετικά "άδειο" αντίστοιχο του X-Trail, που λειτουργεί ως αντηχείο. Ο τομέας των επιδόσεων κερδίζεται κατά κράτος από το RAV4, το οποίο είναι ελαφρύτερο κατά 161 κιλά σε σχέση με τον ομοεθνή αντίπαλο, ενώ διαθέτει και 9 ίππους επιπλέον. Η αμεσότητα στην απόκριση είναι ένα χαρακτηριστικό που συναντάται και στα δύο μηχανικά σύνολα.
Η προθυμία του για αύξηση του ρυθμού περιστροφής είναι ένα από τα προτερήματά του. Η κατανάλωση καυσίμου είναι σε λογικό επίπεδο.
Μεστός σε απόδοση ο κινητήρας του RAV4 ικανοποιεί είτε η περίσταση επιβάλλει ράθυμη βόλτα, είτε γρήγορη κίνηση σε δρόμο με στροφές.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Nissan X-Trail - Toyota RAV4 Ομοεθνής σφετεριστής