Με προσεκτικές κινήσεις, η Nissan ανανεώνει ελαφρώς το μικρομεσαίο μοντέλο της, δίνοντάς του λίγη από την αίγλη του πραγματικά
ξεχωριστού για την κατηγορία του Primera. Το αποτέλεσμα των
επεμβάσεων είναι καλοδεχούμενο, αφού "πλαισιώνει" τον πολύ καλό νέο κινητήρα VVTi, ενώ και το μοντέλο δείχνει πιο φρέσκο και ο υποψήφιος
αγοραστής δεν καλείται να καταβάλει μεγάλη τιμολογιακή διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του Almera.
Φωτιστικά σώματα εμπρός με διάφανο κάλυμμα και ξεχωριστά στρογγυλά στοιχεία, ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με ανάλογο αεραγωγό και μάσκα, νέα τάσια στους τροχούς. Πίσω ο προφυλακτήρας είναι ελαφρώς διαφοροποιημένος σχεδιαστικά, όπως συμβαίνει και με την απόχρωση των καλυμμάτων των οπίσθιων φωτιστικών σωμάτων. Αυτές είναι οι διαφορές σε σχέση με την προ face lift εμφάνιση του Nissan Almera. Οι επεμβάσεις αυτές ακούγονται και είναι μικρές. Το οπτικό αποτέλεσμα που έχουν επιφέρει όμως είναι αρκετά μεγαλύτερο και σε κάθε περίπτωση μόνο όφελος μπορεί να θεωρηθεί πως προσφέρει στο μικρομεσαίο μοντέλο. Ανάλογες αλλαγές σημειώνονται και στο εσωτερικό, με τη σημασία τους για τον οδηγό τουλάχιστον να είναι μεγαλύτερη. Το ανάλογης σχεδίασης με αυτό του Primera τιμόνι, οι αντίστοιχοι μοχλοδιακόπτες στην κολόνα του, ο επιλογέας των ταχυτήτων αλλά και ο πίνακας των οργάνων με την εμφάνιση "δανεισμένη" από το μεσαίο μοντέλο της εταιρείας, είναι τα στοιχεία που διαφοροποιούν τη νέα έκδοση του Almera στην καμπίνα των επιβατών. Σε ορισμένες εκδόσεις, στο επάνω μέρος του ταμπλό υπάρχει οθόνη πολλαπλών ενδείξεων όπως αυτή του Primera, με ανάλογες δυνατότητες ελέγχου λειτουργιών. Το επάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας είναι ανασχεδιασμένο και στις εκδόσεις χωρίς την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, όπως στο μοντέλο της δοκιμής μας.
Από εκεί και πέρα άλλες οπτικές διαφορές δεν εντοπίζονται. Αναφορικά με το μηχανικό σύνολο που εφοδιάζει το Nissan Almera, αυτό παραμένει στη χωρητικότητα των 1,5 λίτρων. Η απόδοσή του, όμως, χάρη και στο σύστημα μεταβολής του χρονισμού των βαλβίδων, είναι 100 πραγματικοί ίπποι, οι οποίοι στην πράξη εξασφαλίζουν καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το παρελθόν.
Οι εκδόσεις εξοπλισμού του μοντέλου με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων είναι δύο (Motiva και Acenta), με τη διαφορά σε επίπεδο εξοπλισμού μεταξύ των δύο να είναι το "πακέτο" ABS και 4 αερόσακων (2 μετωπικών και 2 πλευρικών) και το αιρ κοντίσιον που στο Acenta είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενος κλιματισμός. Στη διάθεσή μας εμείς είχαμε την πιο πλούσια έκδοση Μotiva, το κόστος της οποίας είναι 15.540 ευρώ, τιμή που κρίνεται ως ικανοποιητική με βάση και τον προσφερόμενο εξοπλισμό. Για την απόκτηση του Nissan Almera, ισχύουν τα ίδια χρηματοδοτικά προγράμματα με την παλαιότερη έκδοση του μοντέλου, καθώς και η "απόσυρση χωρίς απόσυρση" της Ελληνικής αντιπροσωπείας.
Τα οδικά χαρακτηριστικά του Nissan Almera δεν έχουν αλλάξει. Το Ιαπωνικό μικρομεσαίο μοντέλο παραμένει ασφαλές και ευχάριστο για τον οδηγό και τους επιβάτες.
Μας άρεσε
Η αισθητική των οργάνων στον πίνακα.
Η αίσθηση των χειριστηρίων στην κολόνα του τιμονιού.
Δεν μας άρεσε
Η έλλειψη επένδυσης στο εσωτερικό της πόρτας του χώρου αποσκευών.
Η επιλογή του ράδιοCD με την ασημί πρόσοψη και το μπλε φωτισμό...
ΔΟΚΙΜΗ Nissan Almera 1,5 VVTi Εμφανισιακή -και όχι μόνο- εναρμόνιση