Ένα τετραθέσιο cabrio αυτοκίνητο έχει αναμφισβήτητα ξεχωριστή αίγλη, την οποία απολαμβάνει τόσο ο οδηγός, όσο και οι επιβάτες. Πόσο μάλλον όταν αυτό το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από την Audi, με ό,τι σημαίνει αυτό για την ποιότητα κατασκευής και υλικών του. Η ανοιχτή εκδοχή του Α4 είναι εδώ και είναι όσο καλή την περίμεναν οι fans των ανοιχτών αυτοκινήτων κύρους.
Το όμορφο σχήμα του Audi A4 αποπνέει στιβαρότητα, όντας παράλληλα αρκετά κομψό. Στην ανοιχτή του εκδοχή δείχνει πιο εντυπωσιακό, με το περίγραμμα του παρμπρίζ και τη βάση των γυάλινων επιφανειών αλλά και της κουκούλας να έχουν απόχρωση χρωμίου. Κοιτώντας το μοντέλο από το πλάι, η αίσθηση της ενιαίας γραμμής του αμαξώματος τονίζει τη δυναμική του και το κάνει να δείχνει ιδιαίτερα στιβαρό.
Σχεδιαστική διαφορά πέραν της προφανούς έλλειψης της οροφής, δεν παρατηρείται σε σχέση με την κλειστή έκδοση του μοντέλου. Το δίθυρο αμάξωμα "προϊδεάζει" για κουπέ εκδοχή που ακόμα δεν υπάρχει στην γκάμα του μοντέλου. Στο εσωτερικό, σχεδιαστικές διαφορές εντοπίζονται στο επάνω μέρος του ταμπλό, όπου οι τετράγωνοι αεραγωγοί έχουν αντικατασταθεί από στρογγυλούς. Από εκεί και πέρα άλλες διαφορές δεν παρατηρούνται. Οι ηλεκτρικές ευκολίες του μοντέλου δεν περιορίζονται σε παράθυρα-καθρέφτες, οροφή, κεντρικό κλείδωμα και λοιπά τετριμμένα. Υπάρχει διακόπτης στην πόρτα του οδηγού που ανοίγει και κλείνει όλα τα παράθυρα μαζί, ενώ και τα καθίσματα με τις ηλεκτρικές ρυθμίσεις διαθέτουν σύστημα easy entry, με το οποίο όταν η πλάτη αναδιπλωθεί για να περάσουν στο εσωτερικό οι επιβάτες, υπάρχει η δυνατότητα, μέσω ενός πλήκτρου που βρίσκεται στο κάθισμα, στο ύψος του ώμου, απομάκρυνσης του καθίσματος προς τα εμπρός.
Η έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας με τον κινητήρα των 2,4 λίτρων και το πλήρες επίπεδο εξοπλισμού, στο οποίο εκτός των άλλων περιλαμβάνονται και τέσσερις αερόσακοι (δύο μετωπικοί και δύο πλευρικοί), κοστίζει 56.700 ευρώ. Η τιμή αυτή είναι αναμφισβήτητα υψηλή αλλά συνεκτιμώντας τις χάρες του ανοιχτού Audi Α4 σίγουρα οι κάτοχοί του θα αποζημιωθούν. Αυτό που βιώνει ο οδηγός και η προσλαμβάνουσα αίσθηση της ποιότητας είναι πραγματικά μοναδικές για την κατηγορία και όχι μόνο. Η κατασκευή συγκρίνεται μόνο με ίδιας προέλευσης αντίστοιχες δημιουργίες, οι οποίες είναι δύο και η οικονομική τους βάση είναι κοινή σχεδόν με αυτή του μοντέλου της Audi, οπότε το θέμα άπτεται ξεκάθαρα των προσωπικών προτιμήσεων του καθενός. Σίγουρα πάντως το Α4 δεν υπολείπεται του ανταγωνισμού σε κανένα επίπεδο.
Το χρωμιωμένο πλαίσιο του παρμπρίζ είναι μια αισθητική λεπτομέρεια που ταιριάζει στο χαρακτήρα του μοντέλου.
Με την κουκούλα κλειστή, το Α4 εξακολουθεί και δείχνει ξεχωριστό.
Το πίσω παρμπρίζ είναι γυάλινο και όχι ζελατίνα. Η ποιότητα της κουκούλας είναι πολύ καλή και η δομή της την καθιστά εξαιρετικά στιβαρή.
Στο πίσω μέρος, η επιβλητική γραμμή του Γερμανικού αμαξώματος διατηρείται αυτούσια και στην ανοιχτή έκδοση. Οι δύο εξατμίσεις υπογραμμίζουν τη χωρητικότητα του κινητήρα.
ΔΟΚΙΜΗ Audi A4 Cabrio 2,4 H Γοητεία του Κλασικού...