Θυμίζει κάτι από Γαλλική κατασκευή στο δρόμο το νέο Mini, με το στιβαρό πλαίσιο και την αμεσότητα των αντιδράσεών του στις εντολές του οδηγού μέσω του τιμονιού. Η σφιχτή ανάρτηση θυσιάζει την άνεση των επιβατών αλλά είναι τόσο ξεχωριστό αυτό που παίρνει ο οδηγός ως αίσθηση, που αξίζει να κάνει κανείς... τα στραβά μάτια.
Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αμελητέες στις στροφές, ενώ η επιθυμητή από τον οδηγό πορεία διατηρείται ευλαβικά, καθώς και τα περιθώρια πρόσφυσης τα οποία συμπληρώνονται από τα μεγάλης διαμέτρου ελαστικά που φιλοξενούνται σε ζάντες 15 ιντσών, είναι πολύ μεγάλα. Αλλωστε όταν αυτά ξεπεραστούν, αναλαμβάνουν δράση τα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής (ASC, CBC, κ.λ.π.) ασφάλειας και πάλι η πορεία παραμένει σταθερή.
Το γρήγορο τιμόνι είναι σύμμαχος του οδηγού που θέλει να κινηθεί γρήγορα σε δρόμο επαρχιακού δικτύου με αλλεπάλληλες στροφές. Στις ευθείες το Mini είναι υποδειγματικά σταθερό ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική των 200 χλμ./ώρα. Και πάλι η σφιχτή ανάρτηση σε συνδυασμό με τις μικρές διαδρομές της αλλά και το χαμηλό κέντρο βάρους λειτουργούν καταλυτικά υπέρ της σταθερότητας. Τα φρένα του μικρού μοντέλου προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση μέσω του ποδωστηρίου στον οδηγό και είναι αποτελεσματικά, χωρίς να χάνουν τη δυναμική τους από τη σκληρή χρήση, ενώ δύσκολα θα χρειαστεί και η συνδρομή του ABS.
Η τροχιά που επιλέγει ο οδηγός ακολουθείται άμεσα και χωρίς παρεκκλίσεις.
Η σφιχτή ανάρτηση διατηρεί τις κλίσεις σε αμελητέα επίπεδα.
Η ανάρτηση του Mini έχει μικρές διαδρομές και σφιχτή εις βάρος της άνεσης ρύθμιση. Προσδίδει εξαιρετική αίσθηση ελέγχου στον οδηγό σε συνδυασμό και με το στιβαρό πλαίσιο, ενώ συμβάλλει και στην κορυφαία σταθερότητα που εμφανίζει το μοντέλο.
Υποδειγματικά σταθερό το Mini Cooper, κινείται χωρίς να επηρεάζεται από ανέμους ακόμα και με ταχύτητες πλησίον της τελικής του.