Το μηχανικό σύνολο που κινούσε το μοντέλο της δοκιμής μας είναι το γνωστό από τα υπόλοιπα μοντέλα της Opel με την ονομαστική απόδοση των 125 ίππων. Στο δρόμο ο κινητήρας ικανοποιεί απόλυτα με την απόδοσή του, καθώς αποδεικνύεται αρκούντως ελαστικός και αρκετά "ψυχωμένος" ώστε να κινεί με άνεση τα 1.346 κιλά του αμαξώματος. Η απόδοσή του εμφανίζεται ασθενική μέχρι τις 2.500 σ.α.λ. Από εκεί και πέρα όμως, η γραμμικότητα έχει τον πρώτο λόγο, με το θετικό τράβηγμα να υπογραμμίζει την αυξημένη χωρητικότητα του κινητήρα και την καλή αποδιδόμενη ροπή. Από εκεί και πέρα, η εικόνα του σε επίπεδο θορύβου είναι καλή, καθώς η στάθμη του δεν είναι υψηλή και δεν εισέρχεται στην καμπίνα των επιβατών. Σε επίπεδο κατανάλωσης κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ο μέσος όρος σε μεικτές συνθήκες κίνησης ήταν 9,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Ο 1.800άρης κινητήρας του Astra Cabrio αποδίδει αρκετά καλά όταν ο δείκτης του στροφόμετρου περάσει την ένδειξη των 2.500 σ.α.λ.
ΔΟΚΙΜΗ Opel Astra 1,8 Cabrio Bertone Τhe missing link