Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,3 λίτρων του Daihatsu YRV βασίζεται στο αντίστοιχου κυβισμού ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο της βασικής έκδοσης του μοντέλου. Το μοτέρ παρουσιάζει πολύ καλή ευστροφία και αμεσότητα στο πάτημα του γκαζιού από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας, ενώ έχει σπορτίφ χροιά. Η ύπαρξη του υπερσυμπιεστή δε γίνεται ιδιαίτερα αισθητή κατά την επιτάχυνση του αυτοκινήτου, καθώς η ισχύς αποδίδεται με αρκετά γραμμικό τρόπο από τους χαμηλούς μέχρι τους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής του μηχανικού συνόλου. Με την έντονη πίεση του δεξιού πεντάλ οι 4 ταχύτητες με την αραιή διάταξη του σειριακού-αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων (οι αλλαγές των σχέσεων μετάδοσης επιτυγχάνονται με πολύ καλή αμεσότητα και στα δύο προγράμματα) "γεμίζουν" σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ ταχύτητες της τάξεως των 160 χλμ. διατηρούνται στον αυτοκινητόδρομο με ευκολία. Ωστόσο το αντίτιμο στη συνεχή πίεση του δεξιού πεντάλ είναι η υψηλή κατανάλωση καυσίμου η οποία μπορεί να ξεπεράσει τα 13 λτ./100 χλμ.
Το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1,3 λίτρων είναι σε θέση να κινήσει γρήγορα το YRV. Παράλληλα ο κινητήρας διακρίνεται για την εξίσου πολύ καλή ελαστικότητα και ευστροφία του.