ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/12/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/12/2001

Επαρκές το νέο μηχανικό σύνολο 

Το μηχανικό σύνολο με το οποίο επέλεξε η Mitsubishi να εφοδιάσει τη βασική έκδοση του Pajero Pinin δεν έχει εμφανιστεί ξανά στην γκάμα των προϊόντων της Ιαπωνικής φίρμας. Ο εν λόγω κινητήρας, που φέρει την κωδική ονομασία SOHC ECI-MULTI, διαθέτει τέσσερις κυλίνδρους, 16 βαλβίδες και είναι χωρητικότητας 1.834 κ.εκ. Είναι σαφές ότι δε διαθέτει το τεχνολογικό υπόβαθρο του 2λιτρου κινητήρα που συναντήσαμε στην κορυφαία έκδοση, γι' αυτό και η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται σε αρκετά υψηλά επίπεδα. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο 5θυρο αμάξωμα είναι αρκούντως ικανοποιητικές, με επάρκεια ροπής ακόμα και σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής. Η συνεργασία του με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι αρμονική και το μόνο που θα ενοχλήσει είναι ο αυξημένος θόρυβος που παράγει στις υψηλές στροφές, κάτι που θα γίνει αντιληπτό στις πολύωρες μετακινήσεις σε ανοιχτό δρόμο. Συνοψίζοντας μπορούμε να πούμε ότι ο κινητήρας μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του κοινού στο οποίο απευθύνεται το μοντέλο, ενώ για την υψηλή του αξιοπιστία εγγυάται το όνομα της ιαπωνικής φίρμας.


Σχετικά υψηλή κρίνεται η κατανάλωση καυσίμου που εμφανίζει ο νέος κινητήρας των 1,8 λίτρων που φιλοξενείται κάτω από το καπό του Pinin.

 ΔΟΚΙΜΗ Mitsubishi Pajero Pinin 1,8 5d 
 
Διχασμένη προσωπικότητα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ο άμεσος ανταγωνιστής...
Επαρκές το νέο μηχανικό σύνολο
Τυπικά ιαπωνικό εσωτερικό