Ο βασικός κινητήρας των 1,4 λίτρων του Megane II προέρχεται από το προηγούμενο μοντέλο και απέδωσε στο δυναμόμετρο 100 ίππους. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει θετικό "τράβηγμα" από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας, ενώ χάρη στη σχετικά πυκνή κλιμάκωση των σχέσεων μετάδοσης έχει το απαιτούμενο "νεύρο". Οι επιδόσεις που προσδίδει ο κινητήρας των 1,4 λίτρων στο Megane II είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία. Πολύ καλός είναι ο κινητήρας και του Opel Astra 1,4, ο οποίος είναι δυνατός και προσδίδει καλύτερες επιδόσεις από αυτές του Megane II 1,4. Στη μέση τοποθετείται το μοτέρ του Almera, το οποίο “αδικείται” από την αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων. Μεταξύ των μηχανικών συνόλων με χωρητικότητα 1,6 λίτρων, διακρίνονται για την ισχύ τους τα αυτά των Peugeot 307 και Seat Leon, το οποίο εμφανίζει τις καλύτερες επιδόσεις.
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων του Megane II είναι εύστροφο, εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία και καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας.
Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων του Stilo έχει ομαλή λειτουργία. Οι μακριές σχέσεις μετάδοσης λειτουργούν αρνητικά στις επιδόσεις.
Καλή ελαστικότητα παρουσιάζει ο κινητήρας των 1,6 λίτρων του Focus. Οι επιδόσεις που προσδίδει εν κινήσει είναι ικανοποιητικές.
Το βελτιωμένο μοτέρ των 1,5 λίτρων του Almera διακρίνεται για την ελαστικότητα του. Ο παραγόμενος θόρυβος δεν ενοχλεί.
Πολύ καλή λειτουργία έχει ο κινητήρας του Astra. Οι επιδόσεις που προσδίδει είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία.
Θετική ελαστικότητα, πολύ καλή ευστροφία και αρκετά καλές επιδόσεις προσδίδει ο κινητήρας των 1,6 λίτρων του Peugeot 307.
Τις καλύτερες επιδόσεις μεταξύ των αυτοκινήτων της δοκιμής προσδίδει ο κινητήρας των 1,6 λίτρων του Seat Leon.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
To Renault Megane II 1,4 5d απέναντι σε 6 ανταγωνιστικά μοντέλα