ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/12/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/12/2001

Πολιτισμένος και δυνατός 

Ο κινητήρας με τον οποίο εφοδιάζεται το X-Trail έχει χωρητικότητα 2,0 λίτρων και αποδίδει 141 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. Διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και η απόδοσή του είναι πολύ καλή σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας. Ο συνδυασμός με τον εύχρηστο επιλογέα του σωστά κλιμακούμενου κιβωτίου ταχυτήτων κάνει την κίνηση στο δρόμο αλλά και μακριά από αυτόν αρκετά εύκολη διαδικασία. Οι κοντές πρώτες σχέσεις 
-ιδιαίτερα η πρώτη- εξυπηρετούν πολύ καλά τις εκτός δρόμου ανάγκες, μεταξύ των οποίων είναι και η προσπέλαση εμποδίων με έντονη ανωφέρεια ή κατωφέρεια. Η επιλογή για τη μετάδοση της κίνησης επιτυνχάνεται μέσω τριών διακοπτών. Ετσι απλά το X-Trail μπορεί να κινείται ως προσθιοκίνητο, με αυτόματη εμπλοκή των πίσω τροχών ανάλογα με την πρόσφυση, καθώς και "κλειδωμένα" τετρακίνητο.


Πιο τραχύς σε λειτουργία, ο κινητήρας του Mazda Tribute παράγει επαρκή ισχύ που σε συνδυασμό με την κλιμάκωση του κιβωτίου των ταχυτήτων προσδίδει καλύτερες επιδόσεις.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Mazda Tribute 2,0 vs Nissan X-Trail 2,0
 
Βουτιά στα βαθιά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τραχύς και ελαστικός
Πολιτισμένος και δυνατός
Πιο εμπνευσμένο το εσωτερικό του X-Trail
Ομοιογενές το X-Trail, πιο χωμάτινο το Tribute
Ελαφρώς πιο ευρύχωρο το Tribute
Τεχνολογική επικράτηση του X-Trail