Σημαντικές εξελίξεις σημειώθηκαν την περασμένη εβδομάδα στη Fiat, με κυριότερη εκείνη της παραίτησης του Γενικού Διευθυντή Ρομπέρτο Τεστόρε. Τον τελευταίο θα αντικαταστήσει ο Τζιανκάρλο Μποσέτι, μέχρι πρότινος επικεφαλής της Iveco, της θυγατρικής εταιρείας της Fiat που κατασκευάζει λεωφορεία και φορτηγά. Ο νέος Γενικός Διευθυντής σχεδιάζει να αναδιοργανώσει την εταιρεία, χωρίζοντάς τη σε 4 τμήματα: Τη Fiat/Lancia, στην οποία θα περιλαμβάνονται και τα επαγγελματικά Fiat, την Alfa Romeo, το τμήμα Διεθνούς Ανάπτυξης, το οποίο περιλαμβάνει τις θυγατρικές σε Αργεντινή, Βραζιλία, Ινδία και τις κοινοπραξίες σε Κίνα, Ν. Αφρική και Τουρκία, και το τμήμα Υπηρεσιών. Ταυτόχρονα η Fiat ανακοίνωσε ένα μεγάλο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που προβλέπει τη μείωση του εργατικού της δυναμικού κατά 6.000 θέσεις και τη μείωση της παραγωγής σε 18 εργοστάσια. Τα χρέη της Fiat Auto ξεπέρασαν εφέτος τα 7,5 δις ευρώ, ενώ για το σύνολο του 2001, αν και αρχικά εκτιμούσε ότι θα παρουσιάσει κέρδη, τελικά αναμένεται να ανακοινώσει λειτουργικές ζημίες ύψους 200 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η αναδιάρθρωση δεν πρόκειται να επηρεάσει τη συμμαχία της με την GM.
Τα δυσμενή οικονομικά αποτελέσματα ήταν ο κύριος λόγος της παραίτησης του Ρ. Τεστόρε (αριστερά). Ο αντικαταστάτης του Τ. Μποσέτι (δεξιά) ξεκίνησε ήδη την αναδιάρθρωση της εταιρείας, αλλά θα έχει δύσκολο έργο να επιτελέσει.