Οι σχεδιαστές του Primera τόλμησαν περισσότερο από τους συναδέλφους τους στην Opel, καθώς εφάρμοσαν για πρώτη φορά την αρχή του N-Form που στο μέλλον θα επηρεάσει σχεδιαστικά το εσωτερικό όλων των μοντέλων Nissan. Συνδυασμός μαλακού και σκληρού πλαστικού καλής ποιότητας έχει χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του ταμπλό, ενώ η συναρμογή των επιμέρους τμημάτων δείχνει αντάξια της παράδοσης των μοντέλων της Ιαπωνικής φίρμας στον τομέα αυτό. Σε χωροταξικό επίπεδο το νέο Primera διαθέτει σαφώς μεγαλύτερες διαστάσεις από την προκάτοχο γενιά. Στο εσωτερικό του μπορούν να μετακινηθούν 5 επιβάτες ενώ ικανοποιητικές διαστάσεις έχει ο χώρος αποσκευών των 450 λίτρων (4d) που είναι όμως μικρότερος από αυτόν του Vectra.
Το ευρύχωρο πίσω κάθισμα του Primera είναι τοποθετημένο ελαφρώς ψηλότερα από τα εμπρός καθίσματα.
Παρά την ξεχωριστή αισθητική του ταμπλό ο οδηγός προσαρμόζεται εύκολα στη νέα αυτή εργονομική αντίληψη.
Το κέντρο ελέγχου των περισσότερων λειτουργιών βρίσκεται στην ιδιόμορφη αυτή κονσόλα και στην οθόνη που αυτή φέρει. Πάνω από αυτή ξεχωρίζουν τα κεντρικά τοποθετημένα στρογγυλά όργανα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Νέο Nissan Primera εναντίον νέου Opel Vectra Ενισχυμένοι "παίκτες"...