ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Opel Astra:
 
Γερμανική τελειότητα
 

To Opel Astra είναι ο διάδοχος του Kadett και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη το 1991. Στην πιο δημοφιλή έκδοσή του διαθέτει αμάξωμα δύο όγκων χάτσμπακ, με πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, ενώ διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κατασκευής, το υποδειγματικό φινίρισμα και την υψηλή του στρεπτική ακαμψία. Πέρα από τις χάτσμπακ εκδόσεις, το δημοφιλές μοντέλο της Opel κυκλοφόρησε (και κυκλοφορεί) και με σεντάν και στέισον βάγκον αμαξώματα.
Το Astra παρουσιάστηκε αρχικά με κινητήρες 1,4 (82 ίππων), 1,8 (90 ίππων) και 2.0 (16V με 150 ίππους) λίτρων. Ο τελευταίος παρουσιάστηκε το 1992 και εφοδίαζε τη θρυλική έκδοση GSI, η οποία διέθετε σπορ ρύθμιση αναρτήσεων και κάποια πιο σπορτίφ εξωτερικά χαρακτηριστικά. Το 1995, η Opel παρουσίασε τη νέα γενιά κινητήρων, η οποία περιελάμβανε δύο νέους 1.400άρηδες (75 και 82 ίππων, με καρμπιρατέρ και injection αντίστοιχα), δύο 1.600άρηδες (75 και 100 ίππων), έναν νέο 1.800άρη 16βάλβιδο (115 ίππων), καθώς και δύο νέους δίλιτρους κινητήρες με 136 και 150 ίππους.
Διαγράφοντας μια αξιόλογη πορεία στις πωλήσεις της μεσαίας κατηγορίας, το Astra ανανεώνεται ολοκληρωτικά το 1998, διατηρώντας τη νέα του μορφή μέχρι και σήμερα. Το Facelift συνόδευσε η νέα γενιά κινητήρων της Opel, η οποία αν μη τι άλλο, μπορεί να καλύψει τις περισσότερες απαιτήσεις. Η νέα αυτή γενιά περιλαμβάνει έναν 1.400άρη κινητήρα 90 ίππων, έναν 1.600άρη 101 ίππων και έναν 1.800άρη 125 ίππων. Στα επόμενα δύο χρόνια δε, συμπληρώνεται και από δύο δίλιτρους, έναν ατμοσφαιρικό με 160 ίππους (έκδοση opc) το 1999 και έναν υπερτροφοδοτούμενο με 190 ίππους, ο οποίος παρουσιάστηκε μέσα στο 2000.
Οδηγικά, το Astra μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί υποδειγματικό. Με μικρή εξαίρεση όσον αφορά την παρεχόμενη άνεση, τις γρήγορες εκδόσεις, αλλά και το ασαφές και αργό τιμόνι στα μοντέλα του '91, το Astra ανέκαθεν συνδύαζε με τον καλύτερο τρόπο το κράτημα με την άριστη απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Ελαφρά υποστροφικό αν πιεστεί, αλλά εύκολα ελεγχόμενο -αφήνοντας απλώς το γκάζι- το Astra αποτελεί έναν από τους καλύτερους εκπροσώπους αυτού που λέμε ουδέτερη και προοδευτική οδική συμπεριφορά.
Οι χώροι του Astra συγκαταλέγονται στους κορυφαίους της κατηγορίας, ανεξαρτήτως μοντέλου, κάτι που ισχύει και για την ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού του τόσο όσον αφορά την εμφάνιση, όσο και την ποιότητα των υλικών και την εργονομία των χειριστηρίων.
Στην αγορά ενός μεταχειρισμένου Astra πρέπει να δοθεί προσοχή στην κατάσταση των αναρτήσεων και του κιβωτίου όσον αφορά στις γρήγορες εκδόσεις, καθώς επίσης και στις εμπρός αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης των παλιών κυρίως μοντέλων.
Ανταγωνιστές του Astra είναι τα Toyota Corolla, VW Golf και Peugeot 306.

. Αξίζει για:
1. Την υψηλή ποιότητα κατασκευής.
2. Τα επίπεδα παρεχόμενης άνεσης.
3. Την ασφαλή οδική του συμπεριφορά.