Το
Brava αποτελεί την 5θυρη έκδοση της Fiat στη μικρομεσαία
κατηγορία, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα τέλη
του 1995. Στις αρχές του 1999, αναβαθμίστηκε το εξωτερικό
του όπως επίσης και τα μηχανικά του μέρη.
Οι κινητήρες που κινούν το Brava είναι κατ' αρχήν ο 16βάλβιδος
των 1.200 κ.εκ. με απόδοση 82 ίππους -ο οποίος αντικατέστησε
το 12βάλβιδο κινητήρα των 1.400 κ.εκ. των 80 ίππων που υπήρχε
στα αυτοκίνητα πρώτης γενιάς- και οι 16βάλβιδοι κινητήρες
των 1.600 κ.εκ. με απόδοση 103 ίππους, των 1.800 κ.εκ. με
απόδοση 113 ίππους, καθώς και των 2.000 κ.εκ. της έκδοσης
HGT με απόδοση 155 ίππους.
Το Brava διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει η ανάρτησή
του, την αρκετά καλή οδική του συμπεριφορά, την πολιτισμένη
λειτουργία των κινητήρων του και την αναβαθμισμένη -σε σχέση
με παλαιότερα μοντέλα- ποιότητα κατασκευής του.
Ως μεταχειρισμένο, μπορεί να εμφανίσει χτυπήματα -που συνήθως
παρουσιάζονται στις μικρότερες εκδόσεις- κάποια προβλήματα
στον επιλογέα ταχυτήτων και ιδίως στην επιλογή της όπισθεν,
όπως επίσης και χτυπήματα στο χώρο αποσκευών από φόρτωση
μεγάλων αντικειμένων. Επίσης, υπάρχει πιθανότητα να κάνουν
την εμφάνισή τους και κάποιοι τριγμοί, που μπορεί να μην
είναι και τόσο αθώοι, όπως και διάφορες δυσλειτουργίες στα
χειριστήρια. Οσοι ενδιαφέρονται για τις γρήγορες εκδόσεις
θα πρέπει να ελέγξουν για τυχόν καταπονήσεις ή κάθε είδους
επεμβάσεις στον κινητήρα.
Οι κυριότεροι ανταγωνιστές του Brava είναι τα Alfa Romeo
146, Peugeot 306, και Citroen ZX.