Το
Fiat Bravo που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα τέλη του
1995, ανήκει στη μικρομεσαία κατηγορία και πρόκειται για
το 3θυρο μοντέλο της σειράς Bravo-Brava. Πρόκειται για ένα
ενδιαφέρον, σχεδιαστικά, μοντέλο με έντονη προσωπικότητα
που αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα για την αισθητική άποψη
των Ιταλών σχεδιαστών. To αυτοκίνητο παρουσιάστηκε το 1995
ενώ αναβαθμίστηκε, τόσο εξωτερικά όσο και στα μηχανικά του
μέρη, στις αρχές του 1999.
Αρκετοί είναι οι κινητήρες που τοποθετήθηκαν στο Bravo.
Ο 16βάλβιδος των 1.200 κ.εκ. με απόδοση 82 ίππους, αντικατέστησε
τον 12βάλβιδο κινητήρα των 1.400 κ.εκ. των 80 ίππων που
υπήρχε στα αυτοκίνητα πρώτης γενιάς. Οι υπόλοιποι ήταν 16βάλβιδοι
με 1.600 κ.εκ. και απόδοση 103 ίππους, με 1.800 κ.εκ. και
απόδοση 113 ίππουςενώ υπήρχε και ένας πεντακύλινδρος 2.000
κ.εκ. της έκδοσης HGT με απόδοση 155 ίππους.
Το Bravo διακρίνεται για τη σπορτίφ σχεδίαση, την αρκετά
καλή οδική του συμπεριφορά, την πολιτισμένη λειτουργία των
κινητήρων του και την αναβαθμισμένη σε σχέση με παλαιότερες
κατασκευές της Fiat ποιότητά του.
Ο υποψήφιος αγοραστής ενός μεταχειρισμένου Bravo θα πρέπει
να προσέξει αν υπάρχουν πιθανά χτυπήματα του αυτοκινήτου,
όπως επίσης και κάποια προβλήματα στον επιλογέα ταχυτήτων,
ιδίως στην επιλογή της όπισθεν. Επίσης, είναι πιθανό να
κάνουν την εμφάνισή τους κάποιοι τριγμοί που μπορεί να μην
είναι και τόσο αθώοι, όπως και διάφορες δυσλειτουργίες στα
χειριστήρια. Οσοι ενδιαφέρονται για τις γρήγορες εκδόσεις
θα πρέπει να προσέξουν για τυχόν καταπονήσεις ή "άλλου"
είδους επεμβάσεις στον κινητήρα, οι οποίες μειώνουν σημαντικά
την αξιοπιστία.
Οι κυριότεροι ανταγωνιστές του Bravo είναι τα Alfa Romeo
145, Peugeot 306, Citroen ZX και Rover 200.
.
Αξίζει
για:
1.
Τους κινητήρες
και τις επιδόσεις τους.
2.
Την καλή παθητική
ασφάλεια που παρέχει στους επιβάτες του.