ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Honda Civic:
 
Ακριβό αλλά καλό!
 

To Honda Civic βρίσκεται στην παραγωγή εδώ και πολλά χρόνια. Κάθε έκδοση που έβγαινε σε παραγωγή είχε ριζικές αλλαγές τόσο στο αμάξωμα, όσο και στα μηχανικά μέρη. Τα Civic έκτης γενιάς ήρθαν, το 1995, να συνεχίσουν την παράδοση που δημιούργησαν οι προκάτοχοί τους στο χώρο των μεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων τριών όγκων.
Με την πρώτη ματιά, η εμφάνιση του μοντέλου δείχνει αρκετά διαφορετική, αφού οι καμπύλες είχαν μειωθεί σε αρκετό βαθμό σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο. Σε μία προσπάθεια να ενισχυθεί ο χαρακτήρας, αλλά και η προσωπικότητά του, οι σχεδιαστές επενέβησαν σε διάφορα σημεία. Τα φωτιστικά σώματα μεγάλωσαν, η μάσκα είναι τραπεζοειδής, ενώ το σήμα της εταιρείας είναι μέσα σε μαύρο φόντο. Κλείνοντας το θέμα της εμφάνισης, θα πρέπει να τονιστεί ότι η γενικότερη εικόνα του Civic έκτης γενιάς είναι λιγότερο νεανική από τις προηγούμενες, όμως η προσπάθεια από πλευράς των σχεδιαστών να ξεφύγουν από τα καθιερωμένα σχήματα και να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο με προσωπικότητα, είναι φανερή.
Το κόστος του Honda Civic σαν μεταχειρισμένο βρίσκεται λίγο πιo ψηλά από το μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ ο διαθέσιμος εξοπλισμός είναι ικανοποιητικός. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές είναι κατά κανόνα ουδέτερη, με την υποστροφή να έρχεται κάτω από πίεση, αλλά όχι τόσο προοδευτικά όσο θα έπρεπε, ενώ μειονεκτεί και στις αντιδράσεις του κατά τις απότομες αλλαγές πορείας. Μπορούμε άφοβα να πούμε ότι το Civic αποτελεί μία ολοκληρωμένη, αν και κάπως ακριβή, πρόταση σαν μεταχειρισμένο.
Η πολύ προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, αλλά και οι ικανοποιητικοί χώροι του αμαξώματος θα καλύψουν άνετα τις ανάγκες μίας πενταμελούς οικογένειας. Εκτός βέβαια των οικογενειακών εκδόσεων, με τις τέσσερις πόρτες, το Civic είχε παρουσιαστεί και σε 3θυρο αμάξωμα.
Οι κινητήρες που το κινούν είναι ένας με χωρητικότητα 1,3 λίτρα, που αποδίδει 75 ίππους, ένας 1,5 λίτρων απόδοσης 90 ίππων, ένας 1,6 λίτρων απόδοσης 113 ίππων, ένας πάλι 1,6 λίτρων με απόδοση 126 ίππων και ένας επίσης 1,6 λίτρων, αλλά με την κορυφαία απόδοση των 160 ίππων.
Τέλος, τα προβλήματα που μπορεί να παρουσιάσει το Civic είναι ελάχιστα και πολύ μικρής έκτασης, όπως ότι λόγω της περιορισμένης πίσω ορατότητας, υπάρχει η πιθανότητα ο προφυλακτήρας να είναι χτυπημένος, ενώ λόγω και του πολύ αξιόπιστου κινητήρα, μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να είχε παραλείψει τα προκαθορισμένα σέρβις του αυτοκινήτου. Τέλος, οι βασικότεροι "αντίπαλοί" του είναι το Seat Cordoba και το Renault Megane.
o Honda Civic βρίσκεται στην παραγωγή εδώ και πολλά χρόνια. Κάθε έκδοση που έβγαινε σε παραγωγή είχε ριζικές αλλαγές τόσο στο αμάξωμα, όσο και στα μηχανικά μέρη. Τα Civic έκτης γενιάς ήρθαν, το 1995, να συνεχίσουν την παράδοση που δημιούργησαν οι προκάτοχοί τους στο χώρο των μεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων τριών όγκων.
Με την πρώτη ματιά, η εμφάνιση του μοντέλου δείχνει αρκετά διαφορετική, αφού οι καμπύλες είχαν μειωθεί σε αρκετό βαθμό σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο. Σε μία προσπάθεια να ενισχυθεί ο χαρακτήρας, αλλά και η προσωπικότητά του, οι σχεδιαστές επενέβησαν σε διάφορα σημεία. Τα φωτιστικά σώματα μεγάλωσαν, η μάσκα είναι τραπεζοειδής, ενώ το σήμα της εταιρείας είναι μέσα σε μαύρο φόντο. Κλείνοντας το θέμα της εμφάνισης, θα πρέπει να τονιστεί ότι η γενικότερη εικόνα του Civic έκτης γενιάς είναι λιγότερο νεανική από τις προηγούμενες, όμως η προσπάθεια από πλευράς των σχεδιαστών να ξεφύγουν από τα καθιερωμένα σχήματα και να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο με προσωπικότητα, είναι φανερή.
Το κόστος του Honda Civic σαν μεταχειρισμένο βρίσκεται λίγο πιo ψηλά από το μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ ο διαθέσιμος εξοπλισμός είναι ικανοποιητικός. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές είναι κατά κανόνα ουδέτερη, με την υποστροφή να έρχεται κάτω από πίεση, αλλά όχι τόσο προοδευτικά όσο θα έπρεπε, ενώ μειονεκτεί και στις αντιδράσεις του κατά τις απότομες αλλαγές πορείας. Μπορούμε άφοβα να πούμε ότι το Civic αποτελεί μία ολοκληρωμένη, αν και κάπως ακριβή, πρόταση σαν μεταχειρισμένο.
Η πολύ προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, αλλά και οι ικανοποιητικοί χώροι του αμαξώματος θα καλύψουν άνετα τις ανάγκες μίας πενταμελούς οικογένειας. Εκτός βέβαια των οικογενειακών εκδόσεων, με τις τέσσερις πόρτες, το Civic είχε παρουσιαστεί και σε 3θυρο αμάξωμα.
Οι κινητήρες που το κινούν είναι ένας με χωρητικότητα 1,3 λίτρα, που αποδίδει 75 ίππους, ένας 1,5 λίτρων απόδοσης 90 ίππων, ένας 1,6 λίτρων απόδοσης 113 ίππων, ένας πάλι 1,6 λίτρων με απόδοση 126 ίππων και ένας επίσης 1,6 λίτρων, αλλά με την κορυφαία απόδοση των 160 ίππων.
Τέλος, τα προβλήματα που μπορεί να παρουσιάσει το Civic είναι ελάχιστα και πολύ μικρής έκτασης, όπως ότι λόγω της περιορισμένης πίσω ορατότητας, υπάρχει η πιθανότητα ο προφυλακτήρας να είναι χτυπημένος, ενώ λόγω και του πολύ αξιόπιστου κινητήρα, μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να είχε παραλείψει τα προκαθορισμένα σέρβις του αυτοκινήτου. Τέλος, οι βασικότεροι "αντίπαλοί" του είναι το Seat Cordoba και το Renault Megane.

. Αξίζει για:
1. Τον κινητήρα και τις επιδόσεις του.
2. Τη χαμηλή κατανάλωση.
3. Την ποιότητα κατασκευής.