Ενα από τα πρώτα μοντέλα που καθιέρωσαν την κορεάτικη Hyundai στην αγορά είναι το Lantra. Πρόκειται για ένα τετράθυρο τριών όγκων μοντέλο, που παρουσιάστηκε το 1990 και πλασαρίστηκε γρήγορα ανάμεσα στις πιο ανταγωνιστικές προτάσεις της μεσαίας κατηγορίας. Πέρα από την τετράθυρη σεντάν έκδοση, το Lantra διετέθη και σε μια στέισον βάγκον έκδοση. Ο πρώτος κινητήρας του Lantra ήταν ένας 1.600άρης 16βάλβιδος (114 ίππων) της Mitsubishi, ο οποίος έδωσε τη θέση του σε μια νέα γενιά κινητήρων με τον κωδικό J2 και περιελάμβανε έναν ανανεωμένο 16βάλβιδο 1,6 λίτρων (επίσης 114 ίππων) και έναν 1,8 λίτρων (127 ίππων), οι οποίοι είχαν κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου από τη Hyundai. Οι νέοι αυτοί κινητήρες παρουσιάστηκαν πρώτη φορά το 1995, κάνοντας το ντεμπούτο τους μαζί με το ανανεωμένο εμφανισιακά αμάξωμα. Η εν λόγω ανανέωση του Lantra το 1995, εντασσόταν στην προσπάθεια εφαρμογής μιας νέας σχεδιαστικής πολιτικής της εταιρείας, η οποία ακολουθήθηκε φυσικά και στα υπόλοιπα μοντέλα της Hyundai. Στα πλαίσια της νέας αυτής πολιτικής, τα αμαξώματα αποκτούσαν περισσότερες καμπύλες και οι γωνίες έδιναν τη θέση τους σε ελλειψοειδή σχήματα. Γενικά, από την πρώτη κιόλας στιγμή της παρουσίας του, το Lantra διακρίθηκε για τα ιδιαίτερα πλούσια επίπεδα εξοπλισμού του, τα οποία περιελάμβαναν ηλεκτρικές ευκολίες και ανέσεις που άλλα μοντέλα είτε διέθεταν σαν extra, είτε δε διέθεταν καθόλου. Η οδική συμπεριφορά του μοντέλου είναι ουδέτερη, με κάποιες μικρές τάσεις υποστροφής στο όριο, οι οποίες όμως ελέγχονται εύκολα, χάρη στο σαφές και αρκετά γρήγορο τιμόνι. Αν και η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης δείχνει να "καταπίνει" με ευκολία τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος, ουσιαστικά δεν επηρεάζει αρνητικά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ούτε καν στις υψηλές ταχύτητες, όπου το Lantra είναι εξαιρετικά σταθερό. Η ποιότητα του εσωτερικού είναι αρκετά καλή τόσο ως προς τα υλικά, όσο και ως προς τη συναρμογή τους, χωρίς φυσικά να ακολουθούνται τα αρκετά υψηλότερα στάνταρ των αντίστοιχων ευρωπαϊκών προτάσεων. Γενικά, πρόκειται για μια "τίμια" πρόταση, η οποία αν και πάσχει σ' ό,τι αφορά την ποιότητα των υλικών και το τελικό φινίρισμα, κρίνεται αρκετά αξιόπιστη. Τα σημεία που πρέπει κανείς να προσέξει στην αγορά ενός μεταχειρισμένου Lantra είναι το κιβώτιο ταχυτήτων (ιδιαίτερα στην έκδοση των 1,8 λίτρων) , αλλά και η πίσω ανάρτηση, η οποία είναι κάπως ευπαθής στο χρόνο και τη χρήση.