ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/12/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/12/2003
Test mtx
Peugeot 307 CC 2,0 180 PS
Διπλή ευχαρίστηση
Ένα "glamour" αυτοκίνητο για κάθε στιγμή.
Από τη μια στιγμή στην άλλη το Peugeot 307 CC "μεταμορφώνεται" από ένα δυναμικό κουπέ σε ένα ελκυστικό κάμπριο ανάλογα με τη διάθεση των επιβατών και τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν.
H Peugeot κάνει ένα δεύτερο σημαντικό βήμα στην κατηγορία των κουπέ - κάμπριο αυτοκινήτων μετά το επιτυχημένο 206 CC με το μεγαλύτερο 307 CC. Το τελευταίο αντικαθιστά το 306 Cabrio, το οποίο παρουσιάστηκε το 1995 και βασίζεται στο χάτσμπακ μικρομεσαίο αυτοκίνητο της Γαλλικής φίρμας (307). Η ομοιότητα μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι άμεσα ορατή στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος. Όλα τα στοιχεία έχουν διατηρηθεί αναλλοίωτα στο κουπέ - κάμπριο όχημα. Αντιθέτως από το εμπρός παρμπρίζ και πίσω η σχεδίαση είναι εντελώς διαφορετική. Η εμπρός κολόνα έχει πιο έντονη κλίση, ενώ η οροφή έχει πιο τοξοειδή μορφή. Στο πίσω τμήμα ο τρίτος όγκος με την ακμή στο τελείωμα του καπό ακολουθεί τη δυναμική αισθητική του υπόλοιπου αμαξώματος. Αναμφίβολα το πιο ξεχωριστό αισθητικό χαρακτηριστικό του 307 CC αποτελούν τα πίσω φωτιστικά σώματα με το κόκκινο κυψελωτό κάλυμμα, τα οποία διαθέτουν λαμπτήρες LEDs στα φώτα των φρένων και της πορείας, προσδίδοντας μία ξεχωριστή εικόνα. Περνώντας στο εσωτερικό, εκείνος που γνωρίζει το 307 δε θα βρει καμία διαφορά στην κουπέ - κάμπριο έκδοση εκτός από το πίσω τμήμα του θαλάμου των επιβατών που είναι πιο στενόχωρο. Συνολικά η αισθητική του εσωτερικού είναι ελκυστική χάρη κυρίως στις σπορτίφ νότες που προσδίδουν οι επενδύσεις (οι περισσότερες απομιμήσεις) αλουμινίου. Μεγάλη βαρύτητα δόθηκε στην ακαμψία του πλαισίου με πολλές δομικές ενισχύσεις στο πάτωμα του αυτοκινήτου και στην κολόνα του παρμπρίζ, στοιχείο το οποίο διαπιστώθηκε και στην πράξη στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro ΝCAP, ενώ παράλληλα γίνεται άμεσα αντιληπτό κατά την οδήγηση του 307 CC. Αλλαγές δεν υπάρχουν στη δομή των αναρτήσεων καθώς διατηρήθηκαν εμπρός τα γόνατα ΜακΦέρσον και πίσω ο ημιάκαμπτος άξονας, ενώ ο 2λιτρος κινητήρας των 180 ονομαστικών ίππων προέρχεται από το 206 RC. Παράλληλα το κουπέ - κάμπριο 307 διατίθεται και με ένα ακόμα μηχανικό σύνολο 2,0 λίτρων μικρότερης ονομαστικής απόδοσης (136 ίππων), ενώ στη βασική έκδοση υπάρχει ο κινητήρας των 1,6 λίτρων με ισχύ 110 ίππων. Ολες οι εκδόσεις έχουν λογική τιμή αγοράς σε αναλογία με τον εξοπλισμό και τον τύπο του αμαξώματoς (25.300 ευρώ το 1,6, 28.800 ευρώ το 2,0 136 PS και 33.500 ευρώ το 2,0 180 PS).
Τεχνικά χαρακτηριστικά



Μας άρεσε
Η πολύ καλή ακαμψία του πλαισίου Η ξεχωριστή εμφάνιση του αμαξώματος
Δε μας άρεσε
Οι πίσω επιβάτες ειδικά με κλειστή την οροφή δε θα νιώσουν άνετα. Το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ δε διευκολύνει την είσοδο στο αυτοκίνητο.
Κινητήρας
Ο κινητήρας των 180 ίππων επιταχύνει σε σβέλτους ρυθμούς το αυτοκίνητο. Στις υψηλές στροφές παράγει έντονο θόρυβο.
Η κορυφαία έκδοση που είχαμε για δοκιμή ήταν με το 2λιτρο μηχανικό σύνολο των 180 ονομαστικών ίππων με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (υπάρχει και έκδοση με ίδιου κυβισμού κινητήρα απόδοσης 136 ονομαστικών ίππων). Το μοτέρ αυτό στις χαμηλές στροφές λειτουργίας παρουσιάζει θετικό τράβηγμα χωρίς ωστόσο να εντυπωσιάζει. Τον καλύτερό του εαυτό τον δείχνει από τις μεσαίες στροφές λειτουργίας και άνω, όπου επιταχύνει σε σβέλτους ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα φτάνοντας εύκολα υψηλούς ρυθμούς περιστροφής. Αρνητικό του στοιχείο αποτελεί ο αυξημένος θόρυβος που περνάει στο θάλαμο των επιβατών μετά τις 5.000 σ.α.λ. Ο επιλογέας των πέντε ταχυτήτων έχει θετική αίσθηση στις γρήγορες αλλαγές, ενώ οι σχέσεις μετάδοσης έχουν σωστή διάταξη.

Οροφή
Η σκληρή οροφή της κουπέ - κάμπριο έκδοσης του 307 αποτελείται από δύο τμήματα. Με το συνεχές πάτημα του διακόπτη που βρίσκεται ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα η οροφή σε χρόνο 25 δευτερολέπτων αποθηκεύεται πλήρως στο χώρο αποσκευών. Η διαδικασία ανοίγματος και κλεισίματος είναι πλήρως αυτοματοποιημένη καθώς δεν υπάρχουν μοχλοί απασφάλισης στο πλαίσιο του παρμπρίζ όπως συμβαίνει με το μικρότερο 206 CC και άλλα "ανοιχτά" αυτοκίνητα.

 
 Peugeot 307 CC 2,0 180 PS
Εσωτερικό
Διαθέσιμοι χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια