Το στιβαρό πλαίσιο εγγυάται την ασφαλή οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε οποιοδήποτε ρυθμό κίνησης.
Οδηγώντας το αυτοκίνητο σε ανοιχτό δρόμο και με υψηλές ταχύτητες, μένεις εντυπωσιασμένος από τη σταθερότητά του. Για να επιτευχθούν αυτά τα αποτελέσματα βέβαια, πέρα από το στιβαρό πλαίσιο, την πολύ καλή αεροδυναμική του σχεδίαση και τη “σφιχτή” ρύθμιση της ανάρτησης, οι μηχανικοί της Chrysler ενσωμάτωσαν στο πίσω μέρος του οχήματος μια ειδικά διαμορφωμένη αεροτομή, η οποία σηκώνεται αυτόματα μετά τα 100 χλμ./ώρα και βελτιώνει την κατευθυντικότητα του οχήματος. Η χρήση του ESP είναι απαραίτητη για τους “κακούς” ελληνικούς δρόμους, αφού σε περίπτωση απενεργοποίησής του το πισωκίνητο Crossfire “διπλώνει” σχετικά εύκολα και χρειάζεται μεγάλη προσοχή για να το επαναφέρει κάποιος στην επιθυμητή του πορεία εάν δε διαθέτει την κατάλληλη εμπειρία.
Τα φρένα είναι πολύ καλά τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόδοση, ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι αργό σε επαναφορά και δεν προσφέρει την απαιτούμενη πληροφόρηση στον οδηγό.