Ο οίκος Bertone κατάφερε και σχεδίασε ένα απαράμιλλα ελκυστικό κουπέ αυτοκίνητο για λογαριασμό της Alfa Romeo.
Mε κύρια χαρακτηριστικά της την σπορτίφ σχεδίαση του αμαξώματος και το μεγάλου τουρισμού χαρακτήρα, η Alfa GT αναμένεται να τονώσει την εικόνα της Alfa Romeo ως μίας εταιρείας με καθαρά σπορτίφ και δυναμική υπόσταση.
Ανέκαθεν τα αυτοκίνητα της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, διακρίνονταν για την ελκυστική και σπορτίφ σχεδίασή τους είτε εκείνα ανήκαν στις αμιγώς σπορτίφ κατηγορίες (κουπέ, κάμπριο κ.λπ.) είτε αποτελούσαν κάποια οικογενειακή πρόταση της εταιρείας (μικρομεσαία, μεσαία, μεγάλα). Η Alfa Romeo με την Alfa GT δίνει για άλλη μια φορά τα διαπιστευτήριά της ως μία εταιρεία με απαράμιλλο σπορτίφ ύφος δικαιολογώντας παράλληλα την αποστασιοποίησή της από τα άλλα «παιδιά» του ομίλου Fiat. Η Alfa GT ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας στο γεγονός ότι παρουσιάζει έναν χαρακτήρα που ισορροπεί ανάμεσα στη σπορτίφ οδική συμπεριφορά και την άνεση των επιβατών, προσφέροντας παράλληλα και ένα καλό επίπεδο χώρων για τα δεδομένα των κουπέ αυτοκινήτων. Ειδικότερα, ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου είναι αυτός που ορίζεται άμεσα από τις διαστάσεις του, δηλαδή ένα μεσαίο κουπέ που διαθέτει επαρκείς χώρους για τέσσερις επιβάτες και με συγκρατημένη (για τα δεδομένα της Alfa Romeo) σπορτίφ οδική συμπεριφορά που δύναται να καλύψει τις ανάγκες για γρήγορη αλλά και άνετη μετακίνηση των επιβατών σαν ένα αυθεντικό GT αυτοκίνητο. Η δυναμική εμφάνιση όλων των αυτοκινήτων της εταιρείας αποτελεί εδώ και χρόνια έναν από τους κύριους λόγους που οδηγούν στην αγορά τους. Κατά την ίδια την Alfa Romeo, η ομορφιά δεν είναι αρκετή για να δείξει το ποιόν των αυτοκινήτων της -κάτι που μας βρίσκει σύμφωνους- όμως είναι πολύ δύσκολο να μη δώσεις ιδιαίτερη βαρύτητα στον τομέα της σχεδίασης της Alfa GT. Ο οίκος Bertone έχει "βάλει" όλη του τη μαεστρία για τη διαμόρφωση μιας έντονα ξεχωριστής εμφάνισης που συντίθεται από το μυώδες αμάξωμα με τα έντονα νεύρα που το διατρέχουν κατά μήκος. Σμιλεμένη υπό συγκεκριμένες συνθήκες (αφού ακολουθεί πλήρως τη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας) η σχεδίαση της GT καταφέρνει και διαφοροποιείται ακόμα και από τα αμιγώς κουπέ αυτοκίνητα δείχνοντας το δρόμο στην κατηγορία στο συγκεκριμένο τομέα. Στο εμπρόσθιο μέρος της GT οι σχεδιαστικοί δεσμοί με την 147 GTA είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς ενώ στο πίσω η αντίστοιχη δε συναντάται σε καμία Alfa παραγωγής, με κύρια χαρακτηριστικά τα μικρά σε όγκο φωτιστικά σώματα τα οποία αγκαλιάζουν μέρος των πίσω φτερών. Το εσωτερικό της Alfa GT παραπέμπει άμεσα στο αντίστοιχο της 147, αφού προέρχεται αυτούσιο από εκείνη.Η τιμή της Alfa GT με τον κινητήρα των 2,0 λίτρων, που θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία από τις 13 Μαρτίου, ανέρχεται στη βασική έκδοση στα 30.600 ευρώ και περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της 6 αερόσακους, κλιματισμό δύο ζωνών όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και ηχοσύστημα. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι τον Ιούνιο θα έρθει στη χώρα μας και η έκδοση με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων Twin Spark 140 ίππων, η οποία και θα κοστίζει ελαφρώς λιγότερα χρήματα.
Οι θήκες για μικροαντικείμενα στα πλαϊνά του χώρου αποσκευών.
Δε μας άρεσε
Το τιμόνι δεν "έρχεται" όσο κοντά πρέπει στον οδηγό αν και διαθέτει τέτοια ρύθμιση.
Η ποτηροθήκη δυσχεραίνει την πρόσβαση στο ηχοσύστημα.
Μεστός σε απόδοση ο δίλιτρος JTS
Ο δίλιτρος κινητήρας JTS προσδίδει ανταγωνι-στικές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.376 κιλών της Alfa GT.
Ο κινητήρας της Alfa GT εφαρμόζει τεχνολογία άμεσου ψεκασμού βενζίνης και αποδίδει 165 ονομαστικούς ίππους. Η λειτουργία αυτού του μηχανικού συνόλου είναι πολύ καλή από τις χαμηλές στροφές, παρουσιάζοντας καλή ελαστικότητα και θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο αμάξωμα των 1.376 κιλών είναι καλές ενώ η κατανάλωσή του σε καύσιμο ικανοποιητική. Τέλος, ο ήχος που παράγει συνάδει με τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου που σε καμία περίπτωση δεν ενοχλεί τους επιβάτες.