Ο εσωτερικός διάκοσμος του 350Z είναι λιτός σχεδιαστικά με καλό φινίρισμα και σωστή εργονομία.
Μπαίνοντας στην καμπίνα των επιβατών η μέχρι πρότινος εικόνα που είχες σχηματίσει για την ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου δεν ακολουθείται και στον εσωτερικό διάκοσμο ο οποίος είναι λιτός σχεδιαστικά. Τα πλαστικά είναι κατασκευασμένα από σκληρό υλικό (στο μεγαλύτερο τμήμα τους) με σωστό φινίρισμα και πολύ καλή εργονομία των επιμέρους διακοπτών. Το τριάκτινο τιμόνι έχει δυναμική εμφάνιση και ρυθμίζεται μόνο καθ' ύψος. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει σπορ φιλοσοφία και εφοδιάζεται με τα απολύτως απαραίτητα όργανα.
Αξίζει στο σημείο αυτό να αναφέρουμε πως ο σχετικός πίνακας κινείται κατακόρυφα μαζί με το υπόλοιπο τιμόνι. Η κεντρική κονσόλα φέρει τρία στρογγυλά όργανα τοποθετημένα στο πάνω μέρος της τα οποία ενημερώνουν τον οδηγό για την πίεση του λαδιού, την ισχύ της μπαταρίας τον υπολογιστή ταξιδιού. Τα καθίσματα στην έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας διέθεταν δερμάτινες επενδύσεις πολύ καλής ποιότητας. Η χαμηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης προδιαθέτει τον οδηγό να κινηθεί σε σπορτίφ ρυθμούς, ενώ πολύ καλή είναι και η πλευρική στήριξη που προσφέρουν στο σώμα. Οι χώροι επαρκούν για την άνετη μεταφορά των δύο επιβατών χωρίς να αντιμετωπίσει πρόβλημα κανείς για τα γόνατα και το κεφάλι. Ο αποθηκευτικός όγκος έχει χωρητικότητα 235 λίτρα. Γενικά, η εικόνα που συναντάμε στο εσωτερικό μπορεί να χαρακτηριστεί ως "σπαρτιάτικη" και ίσως να επιθυμούσαμε λίγο περισσότερη φαντασία από το σχεδιαστικό team της Nissan στο συγκεκριμένο τομέα.
Ο αποθηκευτικός όγκος στο 350Z έχει χωρητικότητα 235 λίτρων, τιμή αρκετά καλή για τη κατηγορία.
Οι δυο επιβάτες δε θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα όσον αφορά τον "αέρα" για τα γόνατα και τα κεφάλια τους.