Οι νέες ζάντες 16" ιντσών πρσδίδουν δυναμικότερο χαρακτήρα στο μοντέλο.
Η Mazda πρόσθεσε τις τελευταίες σχεδιαστικές πινελιές στη δεύτερη γενιά του MX-5 ολοκληρώνοντας έτσι αισθητικά ένα αυτοκίνητο που πλέον κλείνει τον κύκλο του έπειτα από 15 χρόνια επιτυχημένης εμπορικά παρουσίας στις παγκόσμιες αγορές.
Ήταν Φεβρουάριος του 1979 όταν ο τεχνικός διευθυντής της Mazda, Kenichi Yamamoto, “τόλμησε” να σχεδιάσει ένα ανοικτό διθέσιο ρόουντστερ αυτοκίνητο με κίνηση στους πίσω τροχούς, αναβιώνοντας με τον τρόπο αυτό μια ξεχασμένη μέχρι τότε κατηγορία οχημάτων. Η πρώτη γενιά του MX-5 “κύλησε” στην παραγωγή έπειτα από 10 χρόνια (Μάρτιος 1989) και από τότε έως σήμερα συναρπάζει τους καταναλωτές με την πολύ καλή οδική του συμπεριφορά και τη σύγχρονη σχεδίασή της. Με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 700.000 οχήματα οι ιθύνοντες της εταιρείας λειτούργησαν με γνώμονα τη λογική (και το συμφέρον) και προχώρησαν σε μικρές αισθητικές επεμβάσεις στο εσωτερικό κυρίως μέρος της 2ης γενιάς του MX-5, με απώτερο στόχο το μοντέλο να συνεχίσει την πολύ καλή εμπορική του πορεία για τα επόμενα 2-3 χρόνια, αφού, όπως ανακοινώθηκε επίσημα πλέον, κλείνει ο εμπορικός κύκλος του και αναμένουμε με μεγάλη αγωνία τον αντικαταστάτη του. Οι αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στον εσωτερικό διάκοσμο, ο οποίος διαθέτει πλέον πιο σπορ εμφάνιση με την προσθήκη χρωμιωμένου μετάλλου σε κεντρική κονσόλα, αεραγωγούς και πίνακα οργάνων, ενώ τα δύο ηχεία που τοποθετήθηκαν πάνω στον ανεμοθραύστη βελτιώνουν την ακουστική στο θάλαμο των επιβατών. Εξωτερικά, το αμάξωμα δε δέχτηκε την παραμικρή αισθητική παρέμβαση με μοναδική διαφορά -από τις υπάρχουσες εκδόσεις- την προσθήκη νέας σχεδίασης ζαντών 16 ιντσών οι οποίες προσδίδουν έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα στο όχημα. Τα υπόλοιπα στοιχεία του Ιαπωνικού ρόουντστερ (οδική συμπεριφορά, κινητήρες) παρέμειναν αναλλοίωτα και προσφέρουν στον οδηγό τις προϋποθέσεις να κινηθεί ευχάριστα σε κάθε είδους διαδρομή, αφού το εξαιρετικό “ζύγισμα” του αυτοκινήτου, το ακριβές σύστημα διεύθυνσης και οι πολύ καλοί κινητήρες δημιουργούν όλες τις απαραίτητες συνθήκες για ασφαλή και “παιχνιδιάρική” οδήγηση. Η βασική έκδοση των 1,6 λίτρων περιλαμβάνει δυο αερόσακους, ζάντες αλουμινίου και ηλεκτρικά παράθυρα στην τιμή των 22.890 ευρώ.
Αλλαγές: 1.Ματ αλουμίνιο στην κεντρική κονσόλα.
2. Νέες επενδύσεις στα καθίσματα.
3. Νέας σχεδίασης ζάντες.
Κινητήρες
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων που εφοδιάζουν το ανανεωμένο MX-5 δεν έχει δεχτεί την παραμικρή τροποποίηση και αποτελείται από δυο 16βάλβιδους κινητήρες χωρητικότητας 1,6 και 1,8 λίτρων. Ο 1.800άρης κινητήρας διακρίνεται για την πολύ καλή ελαστικότητά του, ενώ συνδυάζεται αρμονικά με το σωστό σε κλιμάκωση κιβώτιο ταχυτήτων (5άρι ή 6άρι σασμάν) και προσφέρει την απαραίτητη ισχύ στο όχημα (αποδίδει 146 ίππους στις 7.000 σ.α.λ) για να κινηθεί με ασφάλεια σε κάθε είδους διαδρομή. Το 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων αποδίδει 110 ίππους στις 7.000 σ.α.λ και συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Η λειτουργία του χαρακτηρίζεται πολιτισμένη σε όλο το φάσμα των στροφών με μοναδικό ατόπημα την ελλιπή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας.