- Κάνει το 0-100 σαν μικρό GTi (8,5 δλ.)
- Είναι 1.500 κυβικά, αλλά καίει λιγότερο από τον μικρότερο 1.000άρη TSI
- Μόνο αυτόματο και στο top επίπεδο εξοπλισμού
- Στα 30 χιλιάρικα με 4 χρόνια εγγύηση
Κάνει το 0-100 σαν μικρό GTi
Το Taigo είναι η πιο γουστόζικη εκδοχή του VW T-Cross χάρη στην κουπέ διαμόρφωση του πίσω μέρους του, αλλά και τα πιο δυναμικά οδικά του χαρακτηριστικά, όπως διαπιστώσαμε στην αρχική δοκιμή του μοντέλου στην έκδοση με το 1.000άρι turbo κινητήρα και τα 110 άλογα. Σήμερα επανερχόμαστε με την πιο «πιπεράτη» έκδοση, που κινείται από 1,5 TSI κινητήρα του ομίλου VW, που αποδίδει 150 άλογα με 250 Nm ροπής από τις 1.500-3.500 σ.α.λ.. και συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Χάρη σε αυτόν τον συνδυασμό, το VW Taigo κινείται σαφώς πιο ζωηρά με τις μετρήσεις μας να δείχνουν πως χρειάζεται 8,5 δλ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα. Τέτοιο χρόνο έκαναν τα παλιά καλά μικρά GTi. Γρήγορο είναι και το προσπέρασμα με την επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα να είναι υπόθεση μόλις 4,2 δλ., ενώ τη τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 210 χλμ./ώρα.
Είναι 1.500 κυβικά, αλλά καίει λιγότερο από το μικρότερο 1.000άρι
Ένα από τα χαρακτηριστικά του 4κύλινδρου 1,5 TSI EVO βενζινοκινητήρα είναι η λειτουργία ACT (Active Cylinder Management) που ενεργοποιείται στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και σταματάει τη λειτουργία των 2 μεσαίων κυλίνδρων, όταν οι συνθήκες οδήγησης το επιτρέπουν. Αν ο οδηγός πατήσει πιο αποφασιστικά το γκάζι, οι κύλινδροι 2 και 3 αρχίζουν να λειτουργούν ξανά, χωρίς η «αλλαγή» να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή. Χάρη στο σύστημα αυτό η μέση κατανάλωση του VW Taigo 1,5 TSI 150 PS στα 7,5 λτ./100 χλμ., ούσα μάλιστα 0,3 λτ./100 χλμ. χαμηλότερη από την έκδοση 1,0 TSI 110 PS DSG.
Πέραν της οροφής, που «κάνει μπαμ», το Taigo έχει λεπτομέρειες που το ξεχωρίζουν. Στάνταρ οι τροχοί των 17 ιντσών στην έκδοση δοκιμής με τον 1,5 TSI των 150 ίππων.
Μόνο αυτόματο και στο top επίπεδο εξοπλισμού
Το Taigo 1,5 TSI συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7 και προσφέρεται μόνο στο επίπεδο εξοπλισμού Style. Μεταξύ άλλων προσφέρονται στάνταρ προβολείς LED Matrix, κεντρική οθόνη 8 ιντσών, αυτόματος 2ζωνικός κλιματισμός, ηχοσύστημα με Streaming & Internet , πακέτο IQ Drive με αυτόματο φρενάρισμα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και ψηφιακός πίνακας οργάνων. Με λίγα λόγια, είναι top σε εξοπλισμό.
Ξεπερνά τα 30 χιλιάρικα και τώρα με 4 χρόνια εγγύηση
Mε τούτα και με κείνα η τιμή πώλησης του VW Taigo 1,5 TSI 150 PS DSG Style ξεπερνάει τα 30 χιλιάρικα. Για την ακρίβεια η τιμή «από» είναι 30.250 ευρώ και παρά τα δεδομένα, όπως η πληρότητα του εξοπλισμού και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο, κρίνεται ως «αλμυρή» για την κατηγορία. Βέβαια, η εργοστασιακή εγγύηση με την οποία προσφέρεται έχει διπλασιαστεί από τα 2 στα 4 χρόνια
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή του VW Taigo με τον τούρμπο κινητήρα των 150 ίππων και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο.
Σελίδα 2 | SUVάκι με κουπέ διάθεση και «νεύρο» |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Επιδόσεις: Επιταχύνει σαν… GTi, χωρίς να ξεφεύγει σε κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Με τονισμένη τη σπορτίφ διάθεση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |