Οι έντονες κλίσεις στις στροφές περιορίζουν τις διαθέσεις του οδηγού για γρήγορη κίνηση χωρίς να εμπνέουν ανησυχία.
Η ασφαλής οδική συμπεριφορά του Cerato ορίζεται αρχικά από τη γεωμετρία της ανάρτησης η οποία αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον στον εμπρόσθιο άξονα με ψαλίδια βάσης και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω ενώ και στους δύο άξονες η ανάρτηση στηρίζεται σε υποπλαίσιο. Η ρύθμισή της είναι μαλακή και απορροφά με αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος πριν αυτές γίνουν αισθητές στο εσωτερικό συμπληρώνοντας τον οικογενειακό χαρακτήρα του Cerato. Κινούμενο με υψηλή ταχύτητα το Cerato παρουσιάζει καλή σταθερότητα χωρίς να παρατηρούνται τάσεις πλεύσης ενώ ο οδηγός λαμβάνει επαρκή αίσθηση από το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης ορίζει και την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων σε δρόμο με στροφές και αυτή είναι η μοναδική αιτία που θα περιορίσει τις ορέξεις του οδηγού για γρήγορη κίνηση. Ωστόσο αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί γρήγορα, το Cerato θα ανταποκριθεί όντας ουδέτερο στις περισσότερες των περιπτώσεων ενώ μόνο όταν το παρακάνει θα παρατηρηθεί μεταφορά φορτίου που οφείλεται στη μαλακή ανάρτηση και στο αυξημένο μήκος του μεταξονίου. Ακόμα όμως και σε αυτή την περίπτωση, η (υπερστροφική) τάση του αμαξώματος είναι προοδευτική και ο οδηγός μπορεί μέσω του τιμονιού να διορθώσει άμεσα την πορεία του αυτοκινήτου. Ένα σημαντικό μερίδιο στην επίτευξη της ασφαλούς συμπεριφοράς του Cerato ανήκει στο στιβαρό πλαίσιο το οποίο παρουσιάζει πολύ καλή ακαμψία ακόμα και για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τέλος, τα φρένα προσφέρουν καλή αίσθηση στο πάτημα του μεσαίου πεντάλ, η λειτουργία του ABS είναι πολύ καλή, ενώ το όχημα χρειάστηκε 43 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από την ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα.
Στις ευθείες το αμάξωμα του Cerato δεν παρουσιάζει τάσεις πλεύσης παραμένοντας σταθερό ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.