ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2004
Test mtx
MAZDA Premacy 1,8 115PS Exlusive (1999-2003)
Το Premacy της Mazda είναι ένα 5θυρο οικογενειακό πολυμορφικό της μεσαίας κατηγορίας. Διαθέτει Ιαπωνική αξιοπιστία, ευρύχωρο εσωτερικό, άνεση κατά την κύλιση και ασφαλή οδική συμπεριφορά στο αποκαλούμενο όριο.
Ως ένα αντιπροσωπευτικό μέλος της κατηγορίας των πολυμορφικών μοντέλων, το Mazda Premacy δε θα μπορούσε παρά να προσφέρει μεγάλες δυνατότητες μετατροπής της εσωτερικής διάταξής του. Οι δυνατότητες που προσφέρει το αυτοκίνητο δε θα αφήσουν παραπονεμένο τον οδηγό ή τους επιβάτες. Καταλυτικός είναι ο ρόλος των τριών πίσω ανεξάρτητων καθισμάτων. Μπορούν να αφαιρεθούν (όταν φύγει το μεσαίο τα άλλα δύο μπορούν να μετακινηθούν προς το κέντρο) ή να αναδιπλωθούν, ενώ το γεγονός ότι ζυγίζουν μόλις 12 κιλά το καθένα, καθιστά ευκολότερες τις όποιες ενέργειες. Το μεγάλο άνοιγμα της πέμπτης πόρτας, το επίπεδο πάτωμα και το χαμηλό κατώφλι επιτρέπουν την πλήρη εκμετάλευση του χώρου αποσκευών, χωρητικότητας 370 λίτρων. Αντίθετα με άλλα μοντέλα της κατηγορίας, οδηγός και επιβάτες κάθονται σχετικά χαμηλά. Παρ΄ όλα αυτά, η περιφερειακή ορατότητα είναι αρκετά καλή, με εξαίρεση το κεντρικό πίσω προσκέφαλο που εμποδίζει αρκετά. Στο λιτό ταμπλό, η εργονομία και η συναρμολόγηση ακολουθούν πιστά τα ιαπωνικά πρότυπα, με την πλήρη απουσία τριγμών, το οπτικό αποτέλεσμα όμως θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Στο δρόμο, η μεγάλη έκπληξη έρχεται από τη λειτουργία του συστήματος "αντισπίν", το οποίο ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό. Με το σύστημα αυτό απενεργοποιημένο, όσο μικρότερος είναι ο βαθμός τριβής του οδοστρώματος τόσο εντονότερο είναι το σπινάρισμα και κατ΄ επέκταση τα υποστροφικά φαινόμενα. Η ενεργοποίηση όμως του TCS έχει ευεργετικά αποτελέσματα. Αντίθετα με αντίστοιχα συστήματα, το συγκεκριμένο δε φρενάρει το αυτοκίνητο, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα το "κρέμασμα" μέσα στη στροφή, αλλά απλώς μειώνει τη ροπή που φτάνει στους τροχούς, οπότε αν ο οδηγός μπορεί αν βέβαια θέλει να κινηθεί αρκετά γρήγορα και ορισμένες φορές διασκεδαστικά, πάντα όμως μέσα σε απόλυτα ασφαλή πλαίσια. Η σταθερότητα στην ευθεία είναι αρκετά καλή, το σύστημα πέδησης είναι αποτελεσματικό και το μόνο που θα χρειαστεί κάποια εξοικείωση είναι η περιέργως βαριά αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης.

Αξίζει για :
1) Για τους διαθέσιμους χώρους με τις μεγάλες δυνατότητες διαμόρφωσης τους.

2) Την παραδοσιακή αξιοπιστία της εταιρείας.

3) Την ασφαλή οδική συμπεριφορά