Τα 106 φημίζονται κυρίως για την καλή οδική τους συμπεριφορά.
Το 106 με τον κινητήρα των 1.124 κ.εκ. είναι εδώ και χρόνια ο εκπρόσωπος της Peugeot σε μια κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός είναι εξαιρετικά έντονος. Το 106 δέχτηκε το 1997 αρκετές επεμβάσεις κυρίως στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, ο οποίος φαινόταν να είναι το αδύνατο σημείο του. Εμπλουτίστηκε, λοιπόν, ο σχετικός εξοπλισμός αλλά και το ίδιο το αμάξωμα εξοπλίστηκε δομικά και διαθέτει πλέον αρκετά μεγαλύτερες ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης. Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο παραμένει σύγχρονο με έναν έντονα νεανικό χαρακτήρα. Στον εσωτερικό χώρο, η ατμόσφαιρα είναι αρκετά καλή, όμως η σχεδίαση του ταμπλό έχει αρχίσει να δείχνει τα χρόνια της. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι καλής ποιότητας παρά το γεγονός ότι δείχνουν αρκετά φτηνά. Οι χώροι κρίνονται ικανοποιητικοί για τη μεταφορά τεσσάρων ατόμων που θα βολέψουν τις αποσκευές τους στο σχετικά μικρό αλλά πλήρως εκμεταλλεύσιμο χώρο αποσκευών. Η μονάδα ισχύος, όπως προαναφέραμε, έχει χωρητικότητα 1.124 κ.εκ. και η απόδοσή της ανέρχεται σε 60 ίππους, οι οποίοι κινούν με άνεση και σβελτάδα το σχετικά ελαφρύ αμάξωμα. Η ροπή ειδικά στις χαμηλές στροφές δεν είναι η καλύτερη δυνατή και η μεγαλύτερη τιμή της ανέρχεται σε 88 Nm στις 3.800 σ.α.λ. Οδηγικά το μικρό της Peugeot είναι πολύ καλό και το μόνο αρνητικό σημείο είναι η μέτρια θέση οδήγησης, η οποία όμως δε δημιουργεί ιδιαίτερα προβλήματα. Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πολύ καλή ενώ έμφαση φαίνεται ότι έχει δοθεί στην άνεση της ανάρτησης. Γενικά το Γαλλικό αυτοκίνητο είναι ουδέτερο και απόλυτα ελεγχόμενο ακόμα και σε οριακές καταστάσεις, στις οποίες μπορεί να εμφανιστούν φαινόμενα υπερστροφής, που θα ψυχαγωγήσουν τον έμπειρο οδηγό. Συνολικά πρόκειται για μια πολύ καλή πρόταση συνυπολογίζοντας τα δεδομένα της κατηγορίας στην οποία ανήκει.