Με έντονα σπορτίφ χαρακτηριστικά, το Saab 9-3 T δέχθηκε μία "ένεση" ισχύως. Η πολυτέλεια αλλά και ο πλούσιος εξοπλισμός του, βρίσκονται στην διάθεση του οδηγού και των επιβατών.
Η... "κακιά συνήθεια" της Saab για υπερτροφοδοτούμενα μοντέλα δυσκολεύει πολύ τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας (δεν του έφταναν οι 185 ίπποι) δέχτηκε κάποιες δυναμωτικές "ενέσεις", με αποτέλεσμα να αυξηθεί η ιπποδύναμή του στους 206 πραγματικούς ίππους. Οι αλλαγές εντοπίζονται στη νέα χαρτογράφηση του εγκεφάλου, στο διαφορετικό τύπο τουρμπίνας αλλά και στο διαφορετικό intercooler. Ετσι, ο κινητήρας καταφέρνει και κινεί πλέον το βαρύ αμάξωμα με εντυπωσιακούς ρυθμούς. Αν και οι 206 ίπποι "βγαίνουν" μόνο απ' τους μπροστινούς τροχούς, η συμπεριφορά του μοντέλου στο δρόμο είναι σωστή και, αν ο οδηγός είναι συνετός, τότε θα βρεθεί δύσκολα προ εκπλήξεων. Φυσικά τα κρατήματα του αυτοκινήτου είναι υπεράνω κριτικής, αλλά, όπως και να το κάνουμε, οι 206 ίπποι δεν είναι καθόλου λίγοι, με αποτέλεσμα κάτω από πίεση να σπινάρει μέχρι... να σηκώσει ο οδηγός το πόδι του απ' το πάτωμα. Η ποιότητα στο εσωτερικό βρίσκεται στα πολύ καλά επίπεδα της Σουηδικής εταιρείας. Ο εξοπλισμός είναι απ' τους πλουσιότερους της κατηγορίας, ενώ ανάλογοι είναι και οι χώροι. Με χαρακτηριστική άνεση θα μετακινηθούν πέντε ενήλικες επιβάτες χωρίς να αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα, εκτός ίσως από το χώρο για τα κεφάλια τους.