Η Audi με το Α6 ενισχύει την άποψη για μοντέρνα και δυναμικά αυτοκίνητα κύρους, που ασπάζεται τα τελευταία χρόνια.
Η παράδοση της Audi στην τετρακίνηση είναι σε όλους γνωστή. Γνωστές είναι επίσης και οι "επιδόσεις" της στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων. Το Α6, με τη μαγική για πολλούς επιγραφή Quattro στο πίσω αλλά και το εμπρός μέρος, καταφέρνει και συνδυάζει με τον καλύτερο ίσως τρόπο και τις δύο αυτές αρετές, και μάλιστα τις "δένει" με το βιταμινούχο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.8 λίτρων με τους 180 ίππους. Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου, τα σχόλιά μας δε μπορεί παρά να είναι θετικά, καθώς το σχήμα του τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος αποστασιοποιείται από τα συντηρητικά σχεδιαστικά προτυπα της μεγάλης κατηγορίας. Ανάλογα θετικές είναι οι παρατηρήσεις που αφορούν το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η αίσθηση ευρυχωρίας, άνεσης αλλά και πολυτέλειας είναι διάχυτη στο εσωτερικό του τετρακίνητου Α6. Σε σχέση με την προσθιοκίνητη έκδοση, το Α6 προσφέρει μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης στις στροφές, με αποτέλεσμα ο οδηγός να νιώθει ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια. Η σταθερότητα στην ευθεία είναι και στην περίπτωση αυτήν πέρα από κάθε αρνητική κριτική. Ο 20βάλβιδος κινητήρας προσφέρει λίγο καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με αυτόν του Α6 των 150 ίππων, παρά τους 30 επιπλέον ίππους που αποδίδει. Η εξήγηση πρέπει να αναζητηθεί τόσο στο αυξημένο βάρος του αμαξώματος (1.675 κιλά), όσο και στις αυξημένες τριβές του συστήματος μετάδοσης.
Αξίζει για :
1) Tο σύστημα τετρακίνησης που προσφέρει μεγάλα περιθώρια κίνησης