Η ανάρτηση του Modus βασίζεται στην αντίστοιχη του Megane II, με την πολύ καλή άνεση και οδική συμπεριφορά.
H ανάρτηση του Modus έχει βασιστεί στην αντίστοιχη του Megane II και χαρακτηρίζεται για την πολύ καλή οδική συμπεριφορά και άνεση που προσφέρει, ενώ ανάλογης φιλοσοφίας είναι και το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση.
Στον εμπρός άξονα του Modus υπάρχουν γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική δοκό, ενώ πίσω διαθέτει ημιάκαμπτο άξονα.
Στο βασικό εξοπλισμό σύμφωνα με τη Γαλλική φίρμα θα περιλαμβάνεται το τελευταίας γενιάς (8,0) ABS της Bosch, ενώ προαιρετικά θα είναι διαθέσιμο και ESP. Παράλληλα την αναμενόμενη πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια ενισχύουν οι αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και πίσω (ταμπούρα στο 1,2).
Οι ανταγωνιστές του Modus, το Idea, το Meriva και το Yaris Verso, διαθέτουν ανάλογη δομή στην ανάρτηση με διαφορετική ρύθμιση. Στο μικρό πολυχρηστικό Fiat είναι σχετικά μαλακή προς όφελος της άνεσης, ωστόσο προσφέρει καλό "κράτημα" χωρίς να διαθέτει σπορτίφ χαρακτηριστικά.
Πιο σφιχτή είναι η ρύθμιση της ανάρτησης στο Meriva, το οποίο μειονεκτεί σε άνεση έναντι του Idea, αλλά είναι πιο ευχάριστο στην οδήγηση.
Σχετικά σφιχτή είναι και η ανάρτηση του Yaris Verso, το οποίο είναι φιλικό στην καθημερινή οδήγηση. Λίγο μεγαλύτερη ευπάθεια έχει στους πλευρικούς ανέμους λόγω του αυξημένου ύψους του αμαξώματος.
Το Idea είναι άνετο στο δρόμο, χωρίς να ενθουσιάζει με την οδηγική του αίσθηση.
Το σχετικά "σφιχτό" Meriva είναι ευχάριστο αλλά μειονεκτεί σχετικά σε άνεση.
Φιλικό στο δρόμο είναι το Yaris Verso, αλλά με πιο έντονη ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους.