ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/7/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2004
Test mtx
Ford Galaxy 2,3
Η είσοδος στο παιχνίδι
Το ανανεωμένο Galaxy αποτελεί ουσιαστικά την είσοδο της Ford στη μεγάλη κατηγορία των πολυχρηστικών της ελληνικής αγοράς.
Η Ford, βλέποντας την ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση που παρουσιάζουν τα πολυχρηστικά αυτοκίνητα, έσπευσε να μας θυμίσει -μέσω της ανανέωσης του Galaxy- ότι διεκδικεί και εκείνη το μερίδιό της στην αγορά των μεγάλων αυτοκινήτων αυτής της κατηγορίας.
Η συνεχής αύξηση μεριδίου που παρουσιάζει η κατηγορία των πολυχρηστικών αυτοκινήτων είναι και η αιτία που έδωσε έναυσμα στη Ford για να τοποθετήσει το μέχρι πρότινος "άφαντο" Galaxy στην ελληνική αγορά ώστε να διεκδικήσει το δικό του μερίδιο. Αυτό έγινε αυτομάτως με την ανανέωση του αυτοκινήτου που χρονικά στάθηκε ως η καλύτερη στιγμή για να γίνει κάτι τέτοιο. Το ανανεωμένο Galaxy λοιπόν αποτελεί ουσιαστικά την είσοδο της Ford στη μεγάλη κατηγορία των πολυχρηστικών της ελληνικής αγοράς. Εμφανισιακά το μήκους 4.641 χιλ. αμάξωμα του Galaxy δεν έχει να παρουσιάσει κάτι το εξεζητημένο ενώ το γεγονός ότι κατασκευάζεται στο ισπανικό εργοστάσιο του ομίλου VW (εργοστάσιο AutoEuropa στην Palmela) είναι φανερό σε κάποιους τομείς τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό του καθώς είναι πολλές οι ομοιότητες με το Seat Alhambra και το VW Sharan. Έντονος είναι ο πολυχρηστικός του χαρακτήρας στο εσωτερικό του ενώ το γεγονός ότι εκείνο διατίθεται ως 7θέσιο και κατ' επιλογήν ως 6θέσιο προσθέτει πόντους στον πολυχρηστικό του χαρακτήρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο εκδόσεις είναι διαφορετικές μεταξύ τους αφού το εξαθέσιο δεν μπορεί να γίνει επταθέσιο. Τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού είναι περιστρεφόμενα κατά 180 μοίρες ενώ όλα τα υπόλοιπα (ανεξάρτητα) αφαιρούνται ή αναδιπλώνονται δημιουργώντας έναν επίπεδο και μεγάλου όγκου χώρο αποσκευών. Στο δρόμο το μεγάλο πολυχρηστικό της Ford κινείται με ευκολία, κάτι που οφείλεται στον ελαστικό κινητήρα των 2,3 λίτρων ενώ όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά εκείνη είναι εναρμονισμένη στον οικογενειακό του χαρακτήρα όντας ασφαλής και άνετη στη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών. Το Ford Galaxy διατίθεται στη τιμή των 34.699 ευρώ στα 2,3 λίτρα και 38.499 ευρώ στα 2,8 λίτρα αποκλειστικά με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού (Ghia) το οποίο περιλαμβάνει 6 αερόσακους, κλιματισμό και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες ενώ το μικρότερο των 2,0 λίτρων διατίθεται και σε έκδοση Trend (29.269 ευρώ) με ορισμένες ελλείψεις σε στοιχεία πολυτέλειας κυρίως ως προς την Ghia. Η τιμή της έκδοσης 2,0 Ghia του Ford Galaxy ανέρχεται στα 31.699 ευρώ, μια τιμή που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας ενώ το ίδιο ισχύει και για τις τιμές όλης της σειράς Galaxy.
Τεχνικά χαρακτηριστικά

Μας άρεσε
Η θέση οδήγησης.Ο πολυχρηστικός χαρακτήρας.
Δε μας άρεσε
Το μικρό ντουλαπάκι του συνοδηγού που επιπλέον "βρίσκει" στα πόδια του όταν είναι ανοιχτό.Τα χειριστήρια της κόρνας βρίσκονται σε σημείο που επιτρέπει την κατά λάθος χρήση της.
Κινητήρας 2,3 λτ.
Το μηχανικό σύνολο των 2,3 λίτρων που κινεί τη μεσαία έκδοση του Galaxy αποδίδει 144 δυναμομετρημένους ίππους (έναντι των 140 που ανακοινώνει η Ford). Μεταξύ των θετικών του χαρακτηριστικών είναι η ελαστικότητα που εμφανίζει από τους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής χάρη στην απόδοση της ροπής των 203 Nm μόλις από τις 2.440 σ.α.λ. Το 5τάχυτο κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται έχει θετική αίσθηση και σχετικά αραιή διάταξη. Οι ρυθμοί με τους οποίους επιταχύνει ο κινητήρας το βαρύ αμάξωμα των 1.490 κιλών είναι ικανοποιητικοί τόσο από στάση όσο και κατά τη διάρκεια μιας προσπέρασης. Αρνητικό του στοιχείο είναι ο αισθητός θόρυβος που φτάνει στο εσωτερικό σε αυξημένους ρυθμούς περιστροφής.

 
 Ford Galaxy 2,3
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό - Χώροι