Σπορτίφ αίσθηση από BMW - περισσότερη άνεση από Audi
Με απενεργοποιημένο το ESP και με τις κατάλληλες ενέργειες του οδηγού, το Α4 μπορεί να κινηθεί σε ιδιαίτερα γοργούς ρυθμούς σε δρόμο με στροφές εμπνέοντας με ασφάλεια με ασφάλεια τον οδηγό.
O οδηγικός χαρακτήρας για αμφότερα τα αυτοκίνητα είναι ασφαλής υπό όλες τις συνθήκες κίνησής τους. Αυτό είναι κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό αφού σε αυτό συμβάλλουν αρχικά τα συστήματα ελέγχου της συμπεριφοράς τους που αποτελούν στοιχεία του στάνταρ εξοπλισμού τους (ESP για το Audi και DSC για την BMW).
Έτσι και εφόσον οι ρυθμοί είναι "οικογενειακοί", η σταθερότητα των αμαξωμάτων είναι ανυπέρβλητη για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η ρύθμιση της ανάρτησης και στις δύο περιπτώσεις είναι σφιχτή εξασφαλίζοντας όμως ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες (το τελευταίο κυρίως στο Α4). Η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα στην BMW σε συνδυασμό με το καλύτερο σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης της προσδίδουν πιο σπορτίφ συμπεριφορά έναντι του πιο ουδέτερου οδηγικά προσθιοκίνητου Audi A4. Οδηγώντας στο όριο με τα συστήματα ελέγχου της συμπεριφοράς απενεργοποιημένα και τα δύο αυτοκίνητα παραμένουν στην επιθυμητή τροχιά, ενώ αν η ολισθηρότητα του δρόμου είναι αυξημένη, τα υποστροφικά φαινόμενα γίνονται με προοδευτικό τρόπο. Τέλος η υπερστροφή ισχύος παρουσιάζεται στην BMW (πισωκίνητη γαρ) ύστερα από επισταμένες προσπάθειες του οδηγού.
Υπερστροφικά φαινόμενα παρουσιάζοντας στην 316i μόνο κατόπιν προσπάθειας του οδηγού. Η προοδευτικότητα είναι όμως το κύριο χαρακτηριστικό σε αυτή την περίπτωση.