ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/9/2004
TEST
Διεύρυνση!
Η κορυφαία έκδοση με 250 ίππους
Όμοιος τόσο σε επίπεδο σχεδίασης όσο και σε επίπεδο ποιότητας υλικών κατασκευής είναι ο εσωτερικός διάκοσμος της GT 3,2 λίτρων.
Η Alfa Romeo εφοδιάζει τη GT με τον γνωστό V6 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 3,2 λίτρων -το οποίο έχουμε συναντήσει στην 156 και στη 147- ολοκληρώνοντας με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο την γκάμα των μηχανικών συνόλων που εφοδιάζουν το μοντέλο. Σχεδιαστικά, η κορυφαία έκδοση της GT δεν εμφανίζει διαφορές σε σχέση με την υπόλοιπη σειρά, ούσα σπορτίφ και ιδιαίτερα δυναμική. Στο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής των επιμέρους τμημάτων κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, με αντίστοιχο φινίρισμα. Όσον αφορά τώρα την οδική της συμπεριφορά, η προσθιοκίνητη GT παρά τον ισχυρότατο κινητήρα με τον οποίο εφοδιάζεται χαρακτηρίζεται ουδέτερη, με μικρές τάσεις υποστροφής κυρίως όταν το οδόστρωμα είναι κακής ποιότητας. Το VDC θα διορθώσει τις όποιες τάσεις αποσταθεροποίησης του οχήματος με ιδιαίτερα διακριτικό τρόπο. Η ανάρτηση παρά τη σκληρή ρύθμιση δεν θα κουράσει τους επιβάτες αφού απορροφά με πολύ ομαλό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος δίχως να μεταφέρει μεγάλης έντασης κραδασμούς στην καμπίνα των επιβατών. Ο 6κύλινδρος σε σχήμα V 3,2 λίτρων κινητήρας -τεχνολογίας Twin Spark- παράγει εντυπωσιακό ήχο που σε προδιαθέτει να "ανοίξεις" το μοτέρ μέχρι το κόφτη για να απολαύσεις την πολύ όμορφη λειτουργία του. Το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με το οποίο εφοδιάζεται δεν ικανοποιεί τόσο σε αίσθηση και σε γρήγορες εναλλαγές και είναι πραγματικά κρίμα γιατί δεν συνάδει με τη συνολικά πολύ καλή εικόνα του οχήματος. Διατίθεται σε μια έκδοση (Distictive) με πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφαλείας στην τιμή των 43.500 ευρώ.
Προσοχή! Δεν υπάρχει διακριτικόσύμβολο το οποίο να ξεχωρίζει τη GTτων 3,2 λίτρων από τις υπόλοιπες εκδόσεις.Επομένως ο κίνδυνος να την "πατήσετε" σε επίδοξηκόντρα μαζί της είναι μεγάλος!

 
 Alfa Romeo GT 1,8 & 3,2 VS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική Συμπεριφορά
Εσωτερικό - Χώροι
Η κορυφαία έκδοση με 250 ίππους