Οι γραμμές του αμαξώματος διακρίνονται για το δυναμικό και νεανικό χαρακτήρα τους.
Μοντέρνας σχεδίασης είναι και οι πίσω φανοί, με δυναμικές γραμμές και σωστό φινίρισμα.
Το ταμπλό προσφέρεται σε τόνους του γκρι και του ανθρακί, εξασφαλίζοντας αίσθηση στιβαρότητας και υψηλής ποιότητας κατασκευής.
Η μειωμένη κατανάλωση όπως επίσης και η ευστροφία του στις χαμηλές και μεσαίες στροφές σε σχέση με τον 1.400άρη είναι τα χαρακτηριστικά του κινητήρα.
Στην κατασκευή των μερών της ανάρτησης έχει γίνει προσπάθεια μείωσης του βάρους της, με τη χρήση συνθετικών υλικών και αλουμινίου σε επιλεγμένα μέρη.
Η δομή του αμαξώματος έχει σχεδιαστεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να παραμορφώνεται με συγκεκριμένο τρόπο σε περίπτωση ατυχήματος, αυξάνοντας έτσι τα περιθώρια παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου.
Μετά από μακρά παραμονή σε μία σειρά από αεροδυναμικές σήραγγες, το Astra απέκτησε ιδιαίτερα χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή, της τάξης του Cw=0.29.
Τα μπροστινά φωτιστικά σώματα αποδίδουν ως και 30% περισσότερο, σε σχέση με το παρελθόν.