ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/10/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/10/2004
Θέματα αγοράς mtx
Ντίζελ Honda
Νέες προτάσεις από την Honda
Η οικολογική πρόταση της Honda ακούει στο όνομα Civic IMA
Τη φιλοσοφία των περισσότερων αυτοκινητοβιομηχανιών ακολούθησε και η Honda που παρουσίασε τις νέες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των Accord και Civic καθώς και τα νέα σειριακά κιβώτια ταχυτήτων, ενώ οδηγήσαμε και το υβριδικό Civic IMA.
H διαδρομή ξεκίνησε από τις εγκαταστάσεις τις εταιρείας και με το Accord 2,0 Aut. Το συγκεκριμένο μοντέλο (με το μηχανικό κιβώτιο) έχει κάνει την εμφάνισή του στην αγορά εδώ και ενάμιση περίπου χρόνο. Η εταιρεία δεν άλλαξε τίποτα από την πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο και διατήρησε και τον πολύ καλό συνδυασμό της σπορ οδήγησης (που δίνουν οι 155 ίπποι) και της άνεσης που ζητά ένας οικογενειάρχης. Η νέα προσθήκη στο αυτοκίνητο αφορά το νέο αυτόματο σειριακό κιβώτιο. Αρκούν μόνο λίγα λεπτά οδήγησης για να διαπιστώσει, ακόμα και ένας άπειρος χρήστης τέτοιων κιβωτίων, την ευκολία που προσφέρει ιδίως σε αστικές διαδρομές. Το συγκεκριμένο κιβώτιο δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει την αυτόματη αλλαγή των ταχυτήτων, αλλά και την χειροκίνητη, με την χρήση του μοχλού σε διεύθυνση εμπρός-πίσω.Η στάση στην Παλιά Επίδαυρο αναγκαία για έναν σύντομο καφέ. Η συνέχεια προέβλεπε επόμενη συνάντηση στο Γαλατά και πέρασμα από εκεί στο νησί του Πόρου με το Civic Sport. Πρόκειται για ένα τρίθυρο αυτοκίνητο, με diesel 1.700άρη κινητήρα 100 ίππων, που δεν έχει κάνει, ακόμα, την εμφάνισή του στην Ελλάδα. Εξωτερικά αποτελεί δίδυμο "αδερφάκι" του Type-R, το οποίο όμως δεν έχει μιμηθεί και στις επιδόσεις, χωρίς να σημαίνει ότι αυτές δεν καλύπτουν τις βασικές ανάγκες που υπαγορεύει η σπορ οδήγηση. Μετά το γεύμα στο νησί μια βόλτα για… "χώνεψη" κρίθηκε απαραίτητη. Επειδή η θερμοκρασία ήταν απαγορευτική για περίπατο, το Accord 2,2 i-CTDi ήταν η κατάλληλη λύση. Οι 140 ίπποι του πετρελαιοκινητήρα προσφέρουν αρκετά ικανοποιητικό επίπεδο απόκρισης και επιτάχυνσης που σε συνδυασμό με την ενεργητική ασφάλεια και την άνεση του Accord συνθέτουν ένα πολύ καλό σύνολο. Στην "παρέα" υπήρχε και το Jazz CVT με το αυτόματο κιβώτιο Συνεχώς Μεταβαλλόμενων Σχέσεων, που διακρίνεται για την πολύ ομαλή εναλλαγή των σχέσεων. Οι περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις του μοντέλου το καθιστούν ευχάριστο και στις ενδοαστικές μετακινήσεις. Τέλος το υβριδικό Civic ΙΜΑ αποτελεί μια οικονομική και οικολογική λύση. Ο 1.300άρης κινητήρας σίγουρα δεν προσφέρει αποδόσεις ανάλογες με τα άλλα μοντέλα. Το Civic ΙΜΑ όμως δεν κατασκευάστηκε γι' αυτό τον λόγο. Το συγκεκριμένο μοντέλο προσφέρει αίσθηση οδήγησης παρόμοια με τα υπόλοιπα συμβατικά μοντέλα και οικονομία καυσίμου. Χρησιμοποιεί έναν κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος έχει επικουρικό ρόλο, αφού υπάρχει ουσιαστικά μόνο για να παρέχει την επιπλέον δύναμη, όπου απαιτείται. Από την πλευρά του, ο βενζινοκινητήρας έχει χωρητικότητα 1,3 λίτρων και ονομαστική ισχύ που ανέρχεται στους 83 ίππους.
Το Civic Sport 1,7 με τον diesel κινητήρα των 100 ίππων καλύπτει τις βασικές ανάγκες της σπορ οδήγησης.