Το Agila ικανοποιεί τις σύγχρονες ανάγκες μετακίνησης μέσα στις πόλεις.
Το Agila 1,2 διαθέτει καλούς χώρους, χαμηλό κόστος απόκτησης και συντήρησης.
Όταν πρωτοεμφανίστηκε το Agila στα μέσα του 2000, κατείχε τα πρωτεία του μίνι πολυχρηστικού που προερχόταν από Ευρωπαίο κατασκευαστή. Βέβαια για την κατασκευή του η Opel είχε την αμέριστη συμπαράσταση της Suzuki αφού το μίνι πολυμορφικό του Γερμανού κατασκευαστή βασίζεται στο Wagon R+ κοινό πάτωμα και αισθητική- με τις διαφοροποιήσεις να εντοπίζονται μόνο στους κινητήρες και τα εταιρικά λογότυπα. To Agila μπορεί να μην διεκδικεί δάφνες στον τομέα της σχεδίασης, ούτως ή άλλως ο σκοπός του δεν ήταν να μαγέψει με την αισθητική του και το ίδιο συμβαίνει και στην σχεδίαση του εσωτερικού. Τα υλικά στο εσωτερικό είναι σκληρά με ικανοποιητική ποιότητα ενώ η εργονομία είναι συνολικά καλή. Όσον αφορά τους χώρους στο μίνι αυτοκίνητο -με τις περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις - χάρη στη σωστή χωροταξική μελέτη του εσωτερικού καταφέρνει και προσφέρει χώρους ακόμα και για πέντε ενήλικες που έχουν αρκετό "αέρα" τόσο για το κεφάλι όσο και για τα γόνατα ενώ πολύ καλός είναι και ο χώρος αποσκευών που έχει όγκο που φτάνει τα 240 λίτρα. Στο δρόμο το Agila δεν είναι ικανό να προσφέρει έντονες συγκινήσεις αλλά είναι συνολικά ουδέτερο, αρκετά σταθερό στις ευθείες ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης έχει γίνει με γνώμονα την άνεση των επιβατών καταπίνοντας τις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος αλλά επιτρέπει και έντονες κλίσεις στις στροφές. Τέλος το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.
To πέρασμα του χρόνου Το Agila θα χρειαστεί να επισκεφθεί το συνεργείο κυρίως για το σύστημα των φρένων που εμφανίζει μερικές φορές ελαττωματική λειτουργία ενώ και το σύστημα φωτισμού παρουσιάζει συχνά πρόβλημα. Οι τριγμοί από το αμάξωμα δεν απουσιάζουν ενώ σε κάποιες περιπτώσεις αναφέρθηκαν δυσλειτουργίες στον πίνακα οργάνων.
Συν & πλην (+): Χώροι για επιβάτες - αποσκευές, πολυχρηστικότητα, μικρό κόστος απόκτησης και συντήρησης, χαμηλή κατανάλωση, ευελιξία. (-): Αδύνατα φρένα, εσωτερικός διάκοσμος, "φτωχός" βασικός εξοπλισμός, αίσθηση συστήματος διεύθυνσης.
Συχνότερα προβλήματα Σύστημα φωτισμού Πίνακας οργάνων Σύστημα πέδησης Τριγμοί αμαξώματος