Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/11/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/11/2004
Πρώτη επαφή
Lancia Musa 1,4
Η δέκατη Musa;
Ο πολυτελής προσανατολισμός της Musa ορίζει παράλληλα και αυξημένα επίπεδα άνεσης για τους επιβάτες.
Η νέα Lancia Μusa δικαιολογεί απόλυτα το όνομά της, καθώς η αισθητική της διαθέτει μία καλλιτεχνική χρειά, όντας ελκυστική και με άποψη. Πρόκειται για μία εντελώς νέα πρόταση της Lancia που ακολουθεί το “πολυχρηστικό” ρεύμα της νέας της εποχής.
H εμφάνιση της Μusa παραπέμπει στο μικρότερο Ypsilon παρουσιάζοντας μια έντονα πολυτελή υπόσταση.
Η Lancia ανέκαθεν είχε ως κυρίαρχο χαρακτηριστικό της την πολυτελή υπόσταση των αυτοκινήτων της, κάτι που δεν έχει αλλάξει ακόμα και σήμερα, όμως το κακό -για όλους τους ρομαντικούς οπαδούς της φίρμας- είναι ότι πλέον μόνο η πολυτέλεια αναλαμβάνει να την κάνει ξεχωριστή έναντι των ανταγωνιστριών αλλά και των αδελφών της εταιρειών. Ουσιαστικά το μικρό Lancia Ypsilon σηματοδότησε τη νέα εποχή της εταιρείας, κατάφερε να προβάλει συν τοις άλλοις ένα πολυτελές ύφος που έλειπε από τα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Η συνέχεια ήρθε τώρα με την εντελώς νέα απόπειρα της εταιρείας να τοποθετηθεί στην κατηγορία των μικρών πολυχρηστικών, κάτι που γίνεται με τη Musa. Δανειζόμενη τα μηχανικά μέρη του Fiat Idea, η σημασία της Musa για την ίδια τη Lancia είναι μεγάλη, αφού στην ουσία αποτελεί μια μεγαλύτερη και συνάμα πρακτικότερη επιλογή από τις αποκλειστικά τρίθυρες εκδόσεις του Ypsilon. Σχεδιαστικά η Musa ακόμα και στο εξωτερικό της αποπνέει μια εκλεπτυσμένη εικόνα με την ευμεγέθη εμπρόσθια νικελωτή μάσκα και τα αμυγδαλωτά φωτιστικά να αποτελούν τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά της σχεδίασης. Στο πίσω μέρος η εμφάνιση είναι και εκεί ιδιαίτερα καλαίσθητη με τα κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά να παραπέμπουν στα αντίστοιχα του Ypsilon. Λογικό ήταν στο εσωτερικό της Musa να είναι έκδηλη η πολυτελής υπόστασή της, κάτι που πηγάζει από τον συνδυασμό επενδύσεων αλκαντάρα και δέρματος με την ποιότητα των υλικών του ταμπλό. Η πολυχρηστική υπόσταση υφίσταται, δεν είναι όμως κυρίαρχη αφού πέραν της δυνατότητας αναδίπλωσης των καθισμάτων (πλην του οδηγού) και τις αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα δεν υπάρχει κάποιο άλλο πολυχρηστικό στοιχείο. Ο εξοπλισμός της Musa είναι πλούσιος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων διζωνικό κλιματισμό, αερόσακους οδηγού-συνοδηγού, αερόσακους οροφής και αρκετές ηλεκτρικές ευκολίες ενώ η τιμή έχει καθοριστεί στα 14.700 ευρώ, που είναι απόλυτα προσιτή.

Κινητήρας
Ο κινητήρας που εφοδιάζει τη Musa είναι ο γνωστός μας 16βάλβιδος 1,4 λίτρων της Fiat που αποδίδει 95 ονομαστικούς ίππους. Ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την ελαστικότητά του και την πολιτισμένη λειτουργία του σε όλο το φάσμα περιστροφής του και κινεί εύκολα το 1.275 κιλών αμάξωμα. Μελανό του σημείο αποτελεί το γεγονός ότι στις υψηλές στροφές λειτουργίας του παράγει αυξημένα επίπεδα θορύβου, ωστόσο σε καμία περίπτωση εκείνα δεν γίνονται ενοχλητικά για τους επιβάτες. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα πεντατάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωσης που εντείνει τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του, ενώ προαιρετικά η Musa μπορεί να εφοδιαστεί και με το αυτόματο σειριακό κιβώτιο της εταιρείας Dolce Fan Niente (D.F.N.) το οποίο κοστίζει 900 ευρώ παραπάνω.

 
 Lancia Musa 1,4
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά