ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Αυτόματο mild hybrid Hyundai i20 με 100 PS

(19/11/2024)
Δοκιμή: Αυτόματο mild hybrid Hyundai i20 με 100 PS
6 Φωτογραφίες »

- Mε 21.390 ευρώ είναι το φθηνότερο μοντέλο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
- Όταν αφήνεις το γκάζι κυλάει σαν… «σβηστό» με μηδέν κατανάλωση
- Η έκδοση N-Line έχει τονισμένα σπορτίφ χαρακτηριστικά

Mε 21.390 ευρώ είναι το φθηνότερο μοντέλο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη είναι η σχετική σύγχρονη τάση (δες εδώ όλους τους τύπους αυτόματων κιβωτίου και πως λειτουργούν) για όσους δε θέλουν χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων. Το DCT (Dual Clutch Transmission) της Hyundai έχει εξελιχθεί από την ίδια τη φίρμα και σχέση με τον ανταγωνισμό έχει συγκρατημένο κόστος. Για το i20 χρεώνεται 1.400 ευρώ και έτσι το i20 με 21.390 ευρώ είναι το φθηνότερο μοντέλο της αγοράς με το συγκεκριμένο τύπο αυτόματου κιβωτίου.

Όταν αφήνεις το γκάζι κυλάει σαν… «σβηστό» με μηδέν κατανάλωση

Χάρη στο 48-βόλτο ήπια υβριδικό σύστημα το αυτόματο κιβώτιο προσφέρει λειτουργία sailing (με επιλεγμένο το πρόγραμμα ECO). Αυτό μεταφράζεται σε ελεύθερη κύλιση όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι: O κινητήρας σβήνει, το αυτοκίνητο κυλάει με νεκρά και η κατανάλωση είναι μηδενική. Έπειτα, όταν ακουμπήσεις το γκάζι ο κινητήρας ξαναπαίρνει μπροστά χωρίς να το καταλάβεις, το κιβώτιο εμπλέκεται και συνεχίζεις την οδήγηση. Από τις μετρήσεις μας προκύπτει πως στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα το αυτόματο Hyundai i20 θέλει γύρω στα 5,4 λτ./100 χλμ..


Παρά τη χρήση μόνο σκληρών πλαστικών, η ποιότητα κατασκευής είναι προσεγμένη και το σύνολο στιβαρό.
6 Φωτογραφίες »

Παρά τη χρήση μόνο σκληρών πλαστικών, η ποιότητα κατασκευής είναι προσεγμένη και το σύνολο στιβαρό.

Η έκδοση N-Line έχει τονισμένα σπορτίφ χαρακτηριστικά

Η έκδοση N-Line του Hyundai i20 προστέθηκε στη γκάμα του υπάρχοντος ανανεωμένου κορεάτικου μικρού. Οι εξωτερικές και εσωτερικές αλλαγές είναι διακριτικές, αλλά σε κάθε περίπτωση τονίζουν το σπορτίφ τόνο της έκδοσης, όπως οι κόκκινες ραφές, τα σπορ καθίσματα και τα πεντάλ αλουμινίου. Επίσης, ο ήχος του κινητήρα είναι πιο ευχάριστος, ενώ οι στάνταρ τροχοί των 17 ιντσών σε συνδυασμό με την πιο σφιχτή ανάρτηση έχουν βελτιώσει την αίσθηση στο τιμόνι και οδηγική συμπεριφορά.

Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου, ήπια υβριδικού Hyundai i20 1,0T 100 PS με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT και το «πακέτο» N-Line.
 

Το Hyundai i20 είναι ένα από τα πιο value for money μικρά μοντέλα της αγοράς ακόμα και αν μιλάμε για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο. Με 1.400 ευρώ παραπάνω ο αγοραστής του ανανεωμένου κορεάτικου μικρού μπορεί να επιλέξει αντί του χειροκίνητου, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με ήπια υβριδικό σύστημα για τον 1,0 turbo κινητήρα των 100 ίππων (η μη εξηλεκτρισμένη έκδοση του ίδιου κινητήρα συνδυάζεται μόνο με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων). Το αυτόματο και ήπια υβριδικό Hyundai i20 είναι διαθέσιμο στα ίδια επίπεδα εξοπλισμού ήτοι Exclusive, Premium και N-Line, όπως στο μοντέλο δοκιμής, με τιμές 21.390, 22.590 και 24.290 ευρώ.

Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο προσπέρασμα χωρίς αισθητή επιβάρυνση της κατανάλωσης
Σελίδα 3Στο δρόμο: Φουλ της ευκολίας, αισθητά πιο ευχάριστη οδηγικά η έκδοση N-Line
Σελίδα 4Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
EPILEGONTAS LEASING
FALKEN VS CONTINENTAL