Η σκληρή αναδιπλούμενη οροφή αποτελείται από τρία τμήματα που αναδιπλώνονται σε 12 δευτερόλεπτα.
Με ένα σμπάρο… δυο τρυγόνια, όπως λέει η λαϊκή ρήση, ή με μία έκδοση δύο αμαξώματα στην περίπτωση του νέου Astra CC με τη σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, το οποίο θα αντικαταστήσει το 2006 την κάμπριο και την κουπέ έκδοση του υπάρχοντος μοντέλου.
Mετά το Tigra Twin Top με την σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, ανάλογη φιλοσοφία ακολουθεί η Opel και για το μελλοντικό μικρομεσαίο κουπέ - κάμπριο μοντέλο της, το Astra CC, εγκαταλείποντας τη μαλακή οροφή που χρησιμοποιεί τόσο στο υπάρχον Astra, όσο και παλαιότερα στο Kadett. H συγγένεια του Astra CC με το χάτσμπακ μοντέλο θα είναι αρκετά μεγάλη τόσο στη σχεδίαση, όσο και σε τεχνικό επίπεδο. Στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος δεν θα υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με τα χάτσμπακ Astra, τα οποία χαρακτηρίζονται από τα ευμεγέθη τριγωνικά φωτιστικά σώματα με το διάφανο κάλυμμα και το πολλαπλό κάτοπτρο, τη μακρόστενη μάσκα με την επένδυση χρωμίου, τα νεύρα στο καπό και τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα. Η κλίση του παρμπρίζ είναι έντονη όπως και η καμπύλη που σχηματίζει η οροφή του Astra CC. Στο πίσω τμήμα του αμαξώματος ο τρίτος όγκος είναι υπερυψωμένος, εμφανίζει μία ακμή στο τελείωμά του, ενώ τα φωτιστικά σώματα ακολουθούν το σχεδιαστικό μοτίβο του 3θυρου Astra. Εκτός από τις κατασκοπευτικές -από ηλεκτρονικό υπολογιστή επεξεργασμένες- εικόνες, το Auto Τρίτη εξασφάλισε και τις πρώτες φωτογραφίες με το Astra CC στα εργαστήρια "μυστικών" εγκαταστάσεων, όπου γίνονται οι δοκιμές της οροφής. Η τελευταία αποτελείται από τρία τμήματα τα οποία “σπάνε” με πολύπλοκο τρόπο και αποθηκεύονται στο πορτ μπαγκάζ. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία εξασφαλίζεται αρκετός χώρος για τη φιλοξενία τεσσάρων επιβατών με τις αποσκευές τους, ενώ η διαδικασία ανοίγματος διαρκεί μόλις 12 δευτερόλεπτα. Το άνοιγμα ή κλείσιμό της γίνεται μέσω διακόπτη από το εσωτερικό ή ακόμα και μέσω τηλεχειριστηρίου. Η εταιρεία που θα αναλάβει την παραγωγή του μελλοντικού μικρομεσαίου Opel με το διττό χαρακτήρα δεν έχει ακόμα καθοριστεί. Οι πιο πιθανές επιλογές είναι ο ιταλικός οίκος Bertone, ο οποίος κατασκευάζει τα υπάρχοντα κουπέ και κάμπριο Astra, ή η γαλλική φίρμα Heuliez, όπου κατασκευάζεται το Tigra Twin Top. Όσον αφορά τους κινητήρες, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα εφοδιάζεται με σύνολα 1,4 και 1,6 λίτρων. Η βασική έκδοση του Astra CC θα τροφοδοτείται με το μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων, απόδοσης 125 ίππων, ενώ θα υπάρχουν και δύο 2λιτροι κινητήρες ισχύος 170 και 197 ίππων αντίστοιχα. Επίσης υπάρχει το ενδεχόμενο να παρουσιαστεί μετέπειτα η κορυφαία έκδοση OPC με μοτέρ απόδοσης 240 ίππων.
Η σκληρή αναδιπλούμενη οροφή αποτελείται από τρία τμήματα που αναδιπλώνονται με αρκετά πολύπλοκο τρόπο, ενώ ο χρόνος ανοίγματός της είναι μόλις 12 δευτερόλεπτα. Ο χειρισμός της θα γίνεται μέσω διακόπτη από το εσωτερικό ή με τηλεχειρισμό.